lørdag 17. november 2012

Ute av trening


Skjelvende prøver jeg meg på et lite innlegg her inne igjen. Har kommet helt ut av treninga kjenner jeg. Ungene er nå i full gang med å lage diverse julepynt og gaver igjen. Det er jo denne tiden på året hvor vi ofte samles rundt spisebordet med diverse hobbyutstyr. Veldig hyggelig, selv om man egentlig har hundre ting som skulle vært gjort. Kjenne litt på å være tilstede i øyeblikket. Vi er fortsatt veldig fornøyd med fargen på bordet i stua, litt inspirert malte Vesla en stjerne i samme farge + noenrosa her om dagen. Fire år og rosa, veit dere!

6 kommentarer:

  1. Den stjerna var jo knalltøff:) Er det lov å spørre kva veggfargen heiter? Vurderer å måle ein vegg i stua svart eller mørk grå.

    SvarSlett
  2. Heisan
    Helt alldeles nydelige bilder! Elsker det jeg ser. Bordet er superfint og litt hjemme føler jeg meg også i bildene. Jeg har jo Marilyn selv også, samt Søstrene Grene puten og flere horn. Synes det er så stilig med en mørke veggen mot de fargene du nå har valgt ved siden av.
    Dette er de fineste bildene jeg har sett i dag!
    Glad lørdag til deg, og det ser IKKE ut som du er ute av trening.
    Klemmer fra Kaspara

    SvarSlett
  3. Veldig flott farge på veggen din!! Så kos å lese innlegget ditt, du har en hærlig stil hvor alt er gjennomført! :-)

    SvarSlett
  4. Herlig med innlegg fra deg igjen. Liker alt jeg ser. Du er så flink,
    Kos dere med juleverksted sysler;))

    Fin fin uke til deg!

    -malla-

    SvarSlett
  5. Fantastisk å oppdage at det er nye innlegg her
    - Mona -

    SvarSlett
  6. Oi! SÅ herlig det avlastningsbordet ditt var i den hvite og pastellferskenfargede tonen! :-) Har et lignende bord i kjelleren som jeg er usikker på hvilken farge jeg skal hive på... Spørs om det ikke blir noe i denne duren her altså. Takk ellers for en herlig blogg! God kveld til deg! -Beate-

    SvarSlett