søndag 2. september 2012

I øyeblikket


Av og til må jeg bare hente kameraet og teste ut en vinkel, et spesielt lys, en sammensetning, en stemning eller et spennende uttrykk gjennom linsa. Rett før disse bildene ble tatt (og jeg kan love deg at det er unnagjort på noen få minutter) hadde jeg satt meg ned for å spise middagsmat sammen med ungene mine. Jeg vet jeg er litt rar på dette området, som griper til kameraet i alle mulige situasjoner. For å fange øyeblikket. Jeg liker rett og slett å se verden gjennom linsa. Samler og sparer på ulike uttrykk (ikke nødvendigvis interiør). Har en sterk følelse av at vi er flere! God søndag.

(Stolen på bildet er fra IKEA og selges nå for 98 kroner. Må bare sende dette tipset videre.
Selv fikk jeg det herfra.)

4 kommentarer:

  1. Ja, det er herlig å fange øyeblikkene...
    Og bildene ble jo så fine :)
    Digger stolen og prisen!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  2. those are natural and charming!

    SvarSlett
  3. Vilken helt otroligt vacker vägg!!

    SvarSlett