mandag 3. september 2012

Gammeltantete innslag


Jeg har egentlig sagt det før, men jeg nevner det igjen. Jeg digger små prosjekter som er kjappe å gjennomføre men som utgjør en merkbar forskjell i uttrykket. Norway Designs har endelig begynt å selge papir her i byen. Dette papiret fant jeg der. Jeg likte det med en gang. Litt sånn gammeltantepreg over det. Sammen med alt det stramme og det litt rufsete, ble det en fin kontrast. Den gamle Karat grønnsepe kassa brukes til haugen av post og papirer som alltid samler seg på benken. Jeg har funnet ut at jeg bare må bli venn med den papirhaugen, vi trenger den jo hele tiden. Visse ting forandrer seg aldri.

17 kommentarer:

  1. Så fint det ble! Og fine farger på kjøkkenet :)

    SvarSlett
  2. Fint papir! Jeg elsker kontrastene i det du viser her. Ikke dumt med en slik kasse på benken. Vi har også en bunke med papirer på kjøkkenbenken, som forblir der selv om jeg rydder og rydder. Med kasse slipper man i hvert fall å se bunka. :)

    SvarSlett
  3. KJempestilig! Likte det kjempegodt, og nydelige bilder. De i innlegget under også. Dyktig til å ta bilder du!

    SvarSlett
  4. Du er å flink til å sette ting sammen! Papiret gjorde seg så fint i hylla, og fargene er smashing sammen. Inspirerende!!
    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  5. Jeg liker den gamle tanta di! Må visst ta meg en Trondheimstur og sjekke ut Norway Designs papiravdeling.

    Du har så hærlig en blogg... Jeg kan ikke glemme den ferskenfargen du viste for noen innlegg siden. Bloggverdenen er full av inspirasjon:-)

    Hilsen Maratonjenta!

    SvarSlett
  6. Veldig fint! Alle kjenner seg vel igjen i den papirbunken som bare ER der, uansett hvor mange ganger man rydder den bort... Like greit å gi den et fint tilholdssted, sli som du har gjort :-)

    SvarSlett
  7. Artig mønster på papiret, nesten som mormors tapet på ene gjesterommet hun har ;)
    Liiiiker kjøkkenkroken din og lurt med kassa til papirbunken :)

    SvarSlett
  8. Først må jeg si at du har en superfin blogg! Kjenner meg igjen i den papirhaugen på kjøkkenbenken. Kjent fenomen:-D Liker kjempegodt mur/betongveggen din rundt hjørnet for kjøkkenet!

    SvarSlett
  9. Likte kjempegodt den murveggen/betongveggen du har rundt hjørnet for kjøkkenet ditt! Og ja: Kjenner meg veldig godt igjen i den papirhaugen på kjøkkenbenken:-D

    SvarSlett
  10. This is so nice, love it. Have a beautiful day!

    SvarSlett
  11. Så fint det ble! Likte veldig godt det papiret. Lurt å samle papirhaugen i en fin kasse på benken.
    God helg til deg:)

    SvarSlett
  12. Papiret var så lekkert!
    De sagt, så blir alt lekkert og dekorativt når det kommer i dine hender. Du er så dyktig! Takk for de fine ordene hos meg, venn. DEt varmer!

    SvarSlett
  13. Hurra for gamle tanter og stilen deres ;) Fantastisk papir.

    SvarSlett
  14. Skulle til å sei det same som Eple her; hurra for tantene! Me likar tanter! Og hurra for Norway designs og papiravdelinga deira! Knallfint blei det! Du har auga for fine kombinasjonar, fargar og nytt/gammalt!

    Klem

    SvarSlett
  15. Henger meg på - hurra for gamle tanter :-)
    Dette var jo bare kjempe tøft og lekkert!!
    Flotte bilder du tar også :-)

    SvarSlett
  16. Wonderful pictures...thanks!

    SvarSlett