mandag 17. september 2012

Endringer som ikke kostet noe

Flere bilder av moccaveggen. I kjelleren fant jeg to enkle furuskap med glassdører fra husets forrige eiere (tror kanskje de er fra IKEA). De ble grunnet og malt hvite og festet på veggen sammen. Knottene er de samme som sto på, bare malt og pimpet med runde klistremerker fra søstrene grene. Bakveggene på skapet er tapetsert med sortprikkete gavepapir. Illustrasjonen er en teststripe fra min tid på grafikkurs som jeg plutselig fant i en skuff, jeg liker fargen og teksturen. Jeg liker også små prosjekter som dette. Alt sammen er gamle ting som jeg allerede hadde tilgjengelig, bare sammensatt på en ny måte.

14 kommentarer:

  1. Så tøffe de skapene ble! Gjorde seg med det gavepapiret! Nesten så jeg fikk lyst til å åpne døra på gløtt for svart i mitt hjem også...;)

    SvarSlett
  2. Helt enig! Er så fint med ting man har fra før som man kan endre litt på;)
    Også ble det superfint!

    Veldig mange fine innlegg under her ;)

    Hilsen Kristine

    SvarSlett
  3. Greit å gjøre endringer som er uten store kostnader:) Et sånt skap henger i et kjellerrom hos mine foreldre. Mulig det må hentes over hit snart... :)

    SvarSlett
  4. VAkkert!! Elsker kontrastene og bildene som setter prikken over i`en i denne kroken!!

    NICE

    Fin ukestart til deg!! ;)

    SvarSlett
  5. Go morn!

    Ha noe bra liggende.
    Ha en god ide.
    Være flink til å gjennomføre
    =
    ditt gode resultat. Det ble kjempefint! Utrolig hva maling kan gjøre, og klistremerkene på håndtakene var en smart ide.

    :)

    SvarSlett
  6. Jammen er du flink! Blir rett og slett veldig glad og ikke minst inspirert av bloggen din! Nå vil jeg også male!!! ;)
    Ønsker deg ei fin, ny uke!
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  7. Dette prosjektet må æ si va vellykket! Så bra det ble! fink har du vært:)

    SvarSlett
  8. Så stilig og kreativt. Veldig greit med forandringer som ikke koster skjorta! :) Du er flink altså!

    SvarSlett
  9. wow, du er så kreativ!
    Skikkelig fint.
    Ønsker deg en topp helg :)

    Kristin

    SvarSlett
  10. Hej!

    Så fint det blev! Så enkelt med färg och klistermärken. Diggar knopparna! De ser precis ut som ett par Anne Black knoppar! *gillar* Kreativa du! :)

    KRAM!
    Petra

    SvarSlett
  11. Wow! Fine bilder både i dette innlegget og under. Liker også å kunne forandre i interiøret med litt maling og ting man har liggende. Min samboer lurer på når jeg skal bli ferdig med innredningen.. Det er visst vanskelig å forstå at jeg ikke har en plan om å bli "ferdig", hehe:)
    Fin dag til deg!
    :)

    SvarSlett