fredag 24. august 2012

Fersken


Plutselig angrepet av litt bloggesperre her gitt. Livet kjennes på en måte for stort og for lite på samme tid. Prøver meg på et lite innlegg for å se om lysten fortsatt er tilstede. I stua prøver vi nå ut en ny farge etter endeløs inspirasjon fra blant andre denne damen. Nydelig hos henne, men jeg er ikke helt overbevist her hos oss. Enda. (Jeg vurderer fortsatt signalgult. Hm.) Det deilige strikkateppe fra mormor kom frem fra skuffen igjen også. Alle mine tre små fikk to lignende hver da de var babyer. De var i bruk hver dag, sommer som vinter. Nå skulle jeg gjerne hatt et i mammastørrelse også. Riktig god helg!

20 kommentarer:

  1. Nydelige bilder! Jeg er ikke så fersken av meg, men jeg syntes det passet godt inn hos dere. Selv om Shinedesign er litt mer knallfarger i mitt hode. :)

    Håper du får en fin helg og at verden føles passe stor etter hvert.

    SvarSlett
  2. You know I like it!
    Nydelig bord+nydelig farge:)

    SvarSlett
  3. Syntes det var super fint jeg :)
    Elsker fargen på veggen din!
    En fin fin helg til deg.

    Kristin

    SvarSlett
  4. Har hatt bloggsperre selv ei stund. Det blir liksom noe man må gjøre, istedenfor noe man vil gjøre. Håper jeg får lese flere fine innlegg fra deg ihvertfall. Det er inspirerende å være på besøk på bloggen din.

    Ha ei fin helg!

    SvarSlett
  5. Jeg syntes et var en herlig farge på bordet, for bordet er jo så "voldsomt" i seg selv at det passet med en litt sart farge:)

    God helg!

    SvarSlett
  6. Heisan!
    Synest ferskenfargen ble fin hos deg. Veldig fint mot det svarte og hvite, og mot den flotte mørke veggen.
    Ha en fin helg.
    Klem :-)

    SvarSlett
  7. Den farven er nydelig,har malt litt med den men har lyst til å male mere:)
    Fin helg til deg
    klemklem

    SvarSlett
  8. Mums, en lækker farve.

    God weekend, Stine

    SvarSlett
  9. Jeg h å p e r du vil fortsette å blogge.
    Jeg k o s e r meg alltid her inne.
    Så mye fint, spennende og gøy!
    Ønsker deg en bra helg! //Lill Therese

    SvarSlett
  10. Heisan!
    Herlige bilder og artig at du er blitt fersken-smittet, hi,hi, Tusen takk for de søte ord forøvrig.
    Jeg synes det er flott med fersken mot Marilyn-bildet (vi har makent)Mykt mot hardt.
    Neonfarge-oransje er jo også flott til fersken og innimellom hadde det sikkert vært lekkert med en neonoransje-farget lysestake på bordet også tenker jeg. Veldig freidig nå! Men jeg bare elsker dype gråtoner meot fersken og en en litt dypere tone mer neonoransje.
    Herlig herlig bord også elsker jeg horn.
    Glad helg til deg!
    Klemmer fra Kaspara

    SvarSlett
  11. Nydelig farge på et lekkert bord! Synes du skal beholde det slik jeg! :)
    Teppet var også knallfint! Hvis jeg får meg en jentebaby noen gang, skal jeg absolutt hekle et teppe i den fargen!
    Fin helg til deg:)

    SvarSlett
  12. Synes fersken passer godt inn i stua sammen med lyst og svart! Du har en herlig stil på interiør! Mulig jeg trenger noen gode tips og råd til huset! God helg snuppa! Klem

    SvarSlett
  13. Det var virkelig fint. Selv er jeg ikek så glad i denne fargen, men den passet fint inn synes jeg. Øynene mine dras likevel mot lysestaken på bordet :)

    SvarSlett
  14. Noe så snasent!! Sikkelig kult, hvilken fargekode er det på bordet ? slenger meg med som følger :) KLem Mona

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Mona! Fargekoden hentet jeg her inne http://kasparasregnbue.blogspot.no/2012/06/ny-pasjon.html
      Velkommen som ny følger! Klem :-)

      Slett
  15. Kjempefint ble det, bordet : )

    SvarSlett
  16. Kanonstilig bord, digger de føttene:),
    fargen var kjempefin, kult med den gule lysestaken sammen med ferskenfargen:).
    Klem

    SvarSlett
  17. Nyyyydelige farger! Så fin ferskenfarge, og så lekkert med det lille gule innsalget til:)

    SvarSlett