mandag 23. juli 2012

Tja...litt mer teip kanskje?!

Jeg har lenge tenkt på å male sokker på bordbena i spisestua. Får liksom aldri satt i gang. Nå tester vi ut hvordan vi liker det med denne kjappe løsningen, nemlig bred (kjærlighets)teip fra Tiger. Vesla sto for teipingen og var strålende fornøyd med fargevalget. Mamman tenker mer i retning av sort, signalgult eller mint. Hva ville du valgt tro?

Måtte bare ta med sebraen som lillebror har satt i vinduet. Ikke bare vi som skuler ut mot sommerværet for tiden ser det ut til. Nå er vi klare for litt finvær og varme igjen snart!

7 kommentarer:

  1. Det ble stilig. Gøy med litt forandring, og så enkelt å gjøre om hvis man blir lei. Hilsen Kristin

    SvarSlett
  2. Hvor er det da en sød idé! Synes faktisk det ser mega sejt ud! Men måske man gerne vil skifte ud senere hen, og så synes jeg skrig gul vil se helt vildt fedt ud! :D

    SvarSlett
  3. Mint hadde JEG valgt, hehe..men tror kanskje sort kunne vært kult hos dere ;)

    Klemmer

    SvarSlett
  4. Herrlig! Jeg liker de knæsje fargene,
    så livlig og sprekt hjemme hos deg
    alltid : ) Blir glad!

    Super idé med sokker til bordbeina,
    gjorde seg godt med rosa
    - ellers ville jeg nok testa signalgult?
    Spennende. Det er det som er det fine med tape da,
    at man bare kan rive det av og bytte det ut!

    Ha en flott mandagskveld
    : )

    Klem,
    Maria.

    SvarSlett
  5. Ville nok valgt svart eller sjokkrosa :-) Stilig blir det uansett! Og så greit med kjappe løsninger for å se om ein like det. Smart!:-)

    SvarSlett
  6. Hej!

    Tack för din kommentar inne hos mig! Det var bra skrivet...borde tänka mer så! :)

    Jag gillar ideén med bordsbenen. Har länge funderat på att göra det på en pall som jag har, men det blir inte av för att jag är rädd att ´jag kommer att ångra mig. Då kanske man borde ta till tejpen så som du har gjort! Jag tror att gult eller svart hade passat fint hemma hos dig. Gult är coolt! Kanske du ska börja med det...det är ju alltid lättare att måla över till svart sen om man inte trivs.

    Önskar dig en skön sommarvecka!
    KRAM! Petra

    SvarSlett
  7. Så kult! Denne teipen har jeg ikke sett før:)
    Som du vet liker jeg "sokker" jeg også, fine alle fargene du nevner<3

    Sommerregn-klem

    SvarSlett