mandag 16. juli 2012

Sløver i skyggen


Første delen av ferien vår er et tilbakelagt kapittel. Et innholdsrikt et sådan. Vi er hjemme igjen og 7 poser skittentøy er i ferd med å finne veien til vaskemaskina. Kjære, gode vaskemaskina mi. Disse bildene er tatt for noen uker siden og viser litt av tvstua vår. Denne delen av stua er litt full. Jeg synes det er så utrolig vanskelig å ta bilder her (litt pga noen overdimensjonerte høyttalere...jeg er sikker på du skjønner hva jeg mener) De sortmalte stolene mine fra loppis synes jeg er verdt hver ei krone (50 pr stykk). Putene er jeg heller ikke lei enda, men finfint stoff ligger og venter på litt ledig tid med symaskinen. Skader jo ikke med noen puter til, eller hur!

7 kommentarer:

  1. Ahh..
    Deilig inspirasjon!
    ..jeg er så heldig å ha en mann som har gått med på å ha 6 små hifi (h v i t e) høytalere i stua som går i ett med interiøret. Hurra!
    Men, skjønner hva du mener altså, hadde noen på 1,5 meter i sort frem til vi flyttet til Skien!

    Jeg elsker alle tingene du har satt sammen, teppet, bordet, stolene,prikkene osv..osv..
    Herlig lekent :)

    - Ida Susanne

    SvarSlett
  2. overdimensjonerte høyttalere, I feel u!!
    Men de er fryktelig greie å ha på filmkvelden (selv om jeg aldri kommer til å si det høyt).
    Super fine bilder.
    Puter er det beste!!

    Ha en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett
  3. Kjempestilig og inspirerende biler! ♥

    Sommerklem,
    Vicky

    SvarSlett
  4. Fine hjemmet ditt :) elsker også puter og akkurat nå bor det 4 ugler i sofaen vår- noe som min lille på 2 år elsker :)

    SvarSlett
  5. Digger disse bildene jeg, og de sorte stolene er bare smashing! Her i rekkehuset vårt er det fortsatt altfor tomt synes jeg. Blir fort litt nakent og katalogaktig når jeg knipser :) Da er det hyggeligere med godt innbodde miljø slik som hos dere. Veldig fint!

    Håper du følger meg inn på min nye blogg www.deconordic.blogspot.com

    SvarSlett
  6. Hej! Så fint du har det! Gillar textilierna och den svarta pinnstolen! Jag gillar bilderna du tar. Hoppas att ni har en fin semester!

    KRAM! Petra

    SvarSlett
  7. Fint du har det:-) Fine bilder. Stolene var absolutt verdt pengene, fine:-) Hilsen Kristin

    SvarSlett