søndag 29. juli 2012

Realisering av seriøse puteplaner


Lenge har jeg hatt en plan med disse putene. TTT. Ikke fordi de ble laget på en spesiell og krevende måte men fordi tiden ikke strekker til alle planene bestandig (så langt i fra). Jeg liker disse stoffene veldig godt. Det eplegrønne hjertestoffet så jeg for første gang inne hos de flinke damene her, det kommer fra Åhlens og ble kjøpt inn under årets sommerferie i Gøteborg (dessverre har kjeden sluttet å selge metervare her i Trondheim). Det brune hjertestoffet fant jeg på Fretex, noen som vet hvor det kommer fra tro? Mønsterstoffene i lilla og grønt på hvit bunn er handduker fra merket Bungalow. (Hadde et innlegg om disse for nøyaktig ett år siden. Ingen tvil om at det var på høy tid å få omgjort planer til handling). Bedre sent enn aldri.

7 kommentarer:

  1. Knallfine puter:) Det grønne hjertestoffet var helskjønt! Hadde vi bare hatt Åhlens i nærheten...;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Får vel nesten tipse om at slike grønne puter er til salgs hos Åpent hus på Epla :)

      Slett
  2. Godt at du fikk litt hjertestoff, eller hva? Åhlens selger ikke metervarer i Ålesund heller, og det er ganske så irriterende for syglade folk. Det brune har vi også hatt en flik av en gang. Nydelig, skulle likt å visst hvor det kom fra. God søndag!

    SvarSlett
  3. Ja, er det ikkje slik det er..? TTT!! Flotte puter blei det! Likar så godt fargane! Det brune hjertestoffet har eg òg, berre i raudt, men veit faktisk ikkje kven som i si tid har designa det. Fint iallefall! Eg driv og planlegg mi neste slipsveske, den eg har no er litt "vårete", og det nærmar seg jo tross alt haust..hehe. Alltid ein god grunn for forandring, ikkje sant?
    Likte godt Kjærlighetssokkane på bordet ditt, eg. Ville jammen hatt det slik ei stund. Men ellers er mint iallefall ein sterk kandidat for alt muleg her i huset for tida!

    Klem til deg! - og god arbeidsveke!

    SvarSlett
  4. Fine. Og sprek kombo. Får vel tipse om at slike grønne puter er til salgs hos Åpent hus på Epla.

    SvarSlett
  5. Hei! Jeg kom over bloggen din via en annen blogg... Hyggelig å være her.
    Så flotte puter du har sydd, jeg elsker puter:) Jeg er temmelig sikker på at det brune stoffet med hjerter (det du fikk tak i på Fretex...) er et skikkelig retrostoff fra Ikea, rundt 1975/1977. Hadde nemlig gardiner på mitt barnerom i akkurat samme stoffet, men med rød bunnfarge. Ikea kjørte alltid en rekke serier stoffer, og de varierte bare bunnfargen. Det gikk alltid i brunt, rødt, gult, grønt og blått. Sånn var det enten det gikk i hjerter eller striper.

    Fortsatt god helg ønskes fra Solveig

    SvarSlett