tirsdag 31. juli 2012

En dose grønt og morsom bokhylle


Små innslag av grønt i stua. Utrolig frisk og fint i mindre doser. I lesehjørnet er en praktisk og morsom bokhylle fra Designhouse kommet på plass (som om jeg ikke allerede hadde puttet nok inn i denne delen av huset!). Boka på toppen har jeg slettes ikke lest enda, men den fikk være med fordi den hadde så fresh farge. Bloggeren selv har startet på verket til Knausgård, sånn laaaangt etter alle andre. Jeg har sjelden lyst til å lese bøker som det er mye stress og ståhei rundt. Vet ikke helt hvorfor. Kanskje jeg er redd for å gå lei før jeg har begynt? Nå er jeg uansett godt igang, og det lover godt!

11 kommentarer:

  1. Så kul hylle, bokhylle og bokmerke i ett! :D

    SvarSlett
  2. Skjønner deg godt på det der med styr og ståk med litteratur. Ikke gøy å pliktlese på en måte. Veldig kul bokhylle! Her rekker jeg bare å lese jobbting om dagen, men det er spennende det og. Takk for fargerik inspirasjon, det gjør godt :)

    SvarSlett
  3. Stilig!
    Du tar så fine bilder.
    Ønsker deg en flott kveld og uke.

    Kristin

    SvarSlett
  4. For ei herlig hylle da! Jeg er også litt treig med å lese sånne poppisbøker, men kommer etter litt senere :)

    SvarSlett
  5. Fin lesekrok! Og fresht og fint med grønt.
    Knausgård har ikke jeg lest heller. Litt i protest til at "alle" leser det tror jeg, hehe. :)

    SvarSlett
  6. Herlig grønnfarge og fantastisk
    bokhylle!!

    Fin onsdag
    : )

    Maria.

    SvarSlett
  7. grønt = skjønt!
    & du er så god til disse
    fargeklattene!
    ..& knausgård ja :) er i bok nr.4 -
    litt etter "alle andre" jeg også!
    klem på deg!

    SvarSlett
  8. Skikkelig stilig da! :-) Me like!

    SvarSlett
  9. This is just adorable!!
    Happy New Year!
    My warmest wishes!
    xxx
    Elli

    SvarSlett