tirsdag 19. juni 2012

Kysten




Jeg er så glad for at vi har en lang kystlinje i dette landet vårt. Siden jeg er oppvokst i en liten kystperle på østlandet og har studert i ulike havnebyer både her hjemme og i utlandet, måtte det bli langs kysten jeg bosatte meg med familien min. Jeg er nok blitt avhengig. Fjæreturer er noe av det hyggeligste jeg vet om. På regntunge dager (som i dag) er det fint å titte på bilder fra søndagsturen vi nettopp hadde. Enkel glede!

Noe annet jeg gleder meg over er galleriplassen hos NIB for uteplassen vår, tusen takk jenter. Og gratulerer til de flotte finalistene! Jeg har stemt på min favoritt, gjør det du også!

15 kommentarer:

  1. Fine bilder. Det er godt å være ved sjøen!
    Gratulerer med galleriplass!
    :)

    SvarSlett
  2. Heisan
    Nydelige bilder fra sjøkanten! Ja, jeg er rimelig avhengig av å bo i en kystby jeg også. Hadde nok ikke trivdes så godt i innlandet tror jeg. Med en pappa som var sjøamnn og jeg selv oppvokst nesten på havet, MÅ jeg se sjøen.
    Gode junidager til deg!
    Klem fra kaspara

    SvarSlett
  3. Vakre bilder, kan nesten kjenne lukten av sjø...
    God onsdag!

    SvarSlett
  4. Nydelege bilete!

    Ha ein god onsdag! :)

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder:-) Gratulerer med galleriplass hos NIB:-)

    SvarSlett
  6. Flotte bilder. Helt enig med deg. Kysten er herlig. Varme svaberg og sand mellom tærne. Det er sommer det! Måtte den bare komme snart....

    SvarSlett
  7. Elsker å gå i fjæra, i all salgs vær egentlig. ikke så ofte jeg kan det her vi bor, men da var det deilig å nyte bildene dine en stund:)
    Terassen deres så kjempefin ut, forresten!! Håper dere får mange soldager på den i sommer.
    -Kristin-

    SvarSlett
  8. Å så nydelige bilder,herligt å gå slik rundt i fjæra og sjå,kysten er flott:)
    Fin kveld til deg!

    SvarSlett
  9. Flotte bilder...å rusle i fjæra er bare skjønt og leite etter rakved..:)
    ha en fin dag
    klem

    SvarSlett
  10. Gratulerer med galleriplass !
    det er veldig moro!
    Flotte bilder og så ren og fin blogg du har - jeg legger meg til som følger og "følger " deg videre :-)

    SvarSlett
  11. For noen NYDELIGE bilder!
    Og for en nydelig natur...
    Vakkert land vi bor i :)
    Og hurra for galleriplass -gratulerer!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  12. VIIIIIIldt flotte billeder ;)
    Dejlig midsommer
    Mette

    SvarSlett
  13. So inspiring, lovely photos ! Greetings from France

    SvarSlett