fredag 13. april 2012

Trenger vi flere puter?

Strengt tatt, nope. Likevel, utrolig fristende når det finnes så mange fine metervarer å få kjøpt. Disse putene bor egentlig i sofaen ved tv´n og ungene har allerede hoppet på dem en uke (krøllete stoff, ups!). Jeg har brukt en blanding av stoff fra Stoff & Stil og IKEA og de kan mixes helt etter humør og ønske.

Nå kommer det snart en liten gi-bort her på bloggen. På høy tid. Bloggen har rundet 500 flotte følgere og dere ønsker jeg å gjøre litt stas på! Stay tuned.

21 kommentarer:

  1. Åååååh. den med harlekinmønster var n.y.d.e.l.i.g!!!

    SvarSlett
  2. Herlige puter!! Trengs alltids noen nye, samme hvor mange man egentlig har :) Grattis med mange følgere! Du har en flott blogg, med så mye inspirasjon! KLEM.

    SvarSlett
  3. Kjempelekkert! Og kule lamper - jeg har også laget slike på gutterommet, mor har møysommelig fingermalt hver eneste prikk ;)

    SvarSlett
  4. Så fine de var! Digger fargene! Skulle ønske jeg fikk slike sterke farger til å fungere her hjemme, hver gang jeg prøver føler jeg det bare blir kaos.

    Ha en fin helg! Og grattis med veldig mange følgere! :)

    SvarSlett
  5. Puder kan man altid bruge;))
    Og dem du har syet er da så skønne og sprælske

    God weekend Stine:))

    SvarSlett
  6. hehe. det kaller man et retorisk spørsmål.
    hos meg kunne dette vært noe herr åpent hus spurte om. og da var et svar unødvendig.

    er det jeg som spør, er vel svaret det motsatte. får aldri for mange. - må i alle fall skiftes ut en gang i mellom.

    fine stoff du har, ja.
    det prikkete har jeg også anskaffe, og har laget noen puter som jeg har lagt i Epla-bua mi. Ikea er dessverre litt langt unna til at jeg kan snope sånne småting ofte.

    lotteri, altså? høres spennende ut :)
    har du trukket lodd i mitt scandinavian surface-gavedryss?

    riktig god helg til deg

    beste hilsner fra
    Åpent^hus

    SvarSlett
  7. Man får aldri nok puter!
    Fine fine. Og deilige bilder.
    Fin helg til deg!

    SvarSlett
  8. Jeg får aldri nok puter! ;) Stoffene var jo kjempestilige! Og veldig greit å bytte side når man vil ha noe annet! :) God helg til deg

    SvarSlett
  9. For nokre flotte puter! No vart eg inspirert :) Du har vel ikkje moglegheit til å lage eit "korleis lage puter til heimen for ein som aldri har sydd putetrekk før"-innlegg? Det hadde vore utruleg flott!!

    SvarSlett
  10. Utrolig freshe puter! Kult med blanding av sort og hvitt på den ene siden og farger på den andre :)

    SvarSlett
  11. Hei på deg, så fine puter. Jeg har lenge lett etter harlekinmønster i sort og hvitt, har de det på Ikea eller stoff og stil? Ha en fin helg, hilsen Wilhelmine

    SvarSlett
  12. Utrulig flotte puter! HElt etter moin smak! Du kan jo begynne å selge slike :)

    SvarSlett
  13. Nok puter?? Nei, det vet jeg ikke om kommer til å skje her ihvertfall :)
    Jeg må si at jeg beundrer at du klarer å sy egne puter. De er superkule!!

    Finfine bilder som alltid!
    Takk for fine kommentarer fra deg :)

    God helg!
    klem

    SvarSlett
  14. Hei du : )

    tusen tusen takk for så
    koselig hilsen inne hos meg!
    Har fulgt bloggen din en god
    stund nå, moro at du vil følge
    meg du også
    : )

    Nydelige, friske puter! I like it.

    God helg!

    Klem.

    SvarSlett
  15. man får aldri nok puter :) dessuten tar de jo opp bare så bittebittelite av lagringsplassen når de ikke er i bruk hoho :)

    SvarSlett
  16. Oioi! Utrolig tøffe! Takk for stofftips, det komme nok kanskje te å bli litt stoff her i heimen nå ja ;-)

    SvarSlett
  17. Så fine! Likar bileta dine!!

    God laurdag til deg...

    SvarSlett
  18. Vakre bilder og nydelig blogg du har! Svaret er JA - vi trenger flere puter!

    I disse dager behøver vi kanskje også en pute å gråte i - eller finne lindring og trøst i. Sammen med de vi er glad i - og i solidaritet med de som er hardest rammet.

    Alle i hele verden burde ha minst én pute..

    SvarSlett
  19. Herlige puter! Det får man aldri nok av..
    :)

    SvarSlett