tirsdag 17. april 2012

Lotteri!

Som lovet mine fine følgere. Her kommer altså mitt lille lotteri til ære for dere som følger bloggen i tykt og tynt. Kommentarene og interessen dere generøst deler med dere, gir motivasjon til nye innlegg. Jeg digger delergleden og den helt unike optimisme som regjerer i dette lille hjørnet av livet mitt. Derfor roper jeg et stort hurra for dere! Ta lodd og vær med i trekningen av en TeaSub (tesil formet som en ubåt) og en teboks fra Blafre. Jeg trekker 2 stk vinnere, søndag 29 april.

Noen regler må vi ha:
1 lodd får du hvis du er følger av bloggen, eller velger å bli det.
2 lodd hvis du i tillegg linker til lotteriet på din egen blogg (kopier det første bildet i dette innlegget eller lån et annet bilde fra bloggen).
Husk å skrive antall lodd du tar og navn/epost om du er anonym.

Håper du vil være med og lykke til!

58 kommentarer:

  1. Så gøy lotteri! Herlige premier du har valgt ut!
    Jeg blir gjerne med med 1 lodd (er følger).
    Må føye med at jeg digger putene du har sydd.
    Fikk lyst å løpe ut og kjøpe tilsvarende stoff
    for å sy like. Haha Har klart å vente foreløpig.
    Liker så godt farge- og mønsterkombinasjonene!
    Fin dag til deg! //Lill Therese

    SvarSlett
  2. Så kjekt me et lotteri da! Oppdaga jo te min store forskrekkelse at eg ikkje har lagt meg te som følgar her før nå! *skandale* Og bloggen din som e ein av mine favorittar... Men nå e det ordna opp i, og eg håpe at mine 3 lodd e nok! :-)

    SvarSlett
  3. Jeg vil gjerne være med! Tar 1 lodd jeg :)
    Ha en fortsatt fin uke!
    Klem

    SvarSlett
  4. Hurra! Liker lotterier med så fine premier : )
    Trekker to lodd jeg - elsker Blafre!

    Ha en fiin fin tirsdag!

    Klem,
    Maria.

    SvarSlett
  5. Så utrolig søte premier. Jeg tar et lodd og legger meg til som følger. Er innom sida di titt og ofte. Masse gode ideer og inspirasjon.

    SvarSlett
  6. Jeg tar ett lodd for å være følger! Digger bloggen din såklart :))

    SvarSlett
  7. Hurraaa! :) Ett lodd til meg, takk!

    SvarSlett
  8. jeg MÅ bli med!
    1 lodd på meg da :)
    *monica

    SvarSlett
  9. Elsker teasub!
    Er med på lotteriet med 1 lodd!

    SvarSlett
  10. Æ vil gjerne bli med! Følger dæ:) ett lodd

    SvarSlett
  11. Så fine premier! Jeg tar to lodd og håper på vinnerlykke!

    SvarSlett
  12. Så fin! Et lodd til meg :)

    Vicky

    SvarSlett
  13. Æ e me! 1 lodd på mæ! *tombola*-kjensle!

    SvarSlett
  14. Stilig!! 3 lodd på meg! :)

    SvarSlett
  15. Jeg trekker gjerne 1 lodd!! :D

    SvarSlett
  16. Sniker med meg 1 lodd :)


    Vi har en liten give away gående. Kom innom og trekk et lodd eller fler da vel :)

    SvarSlett
  17. Så fin blogg du har! 3 lodd til meg. :)

    SvarSlett
  18. 1 lodd :)
    cilja@home.no

    Har fulgt den fine bloggen din en stund nå.

    SvarSlett
  19. Skjønne premier! Jeg tar 1 lodd og håper på vinnerlykke :-)
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  20. Så skjønne premier og for ein flott blogg du har,no har eg lagt meg til følger og gleder meg til å titte innom igjen,1 lodd på meg:)
    Ei fin helg til deg!

    SvarSlett
  21. Så morsom idé! Jeg tar gjerne 1 lodd :-) Krysser fingrene..
    mlle norvegienne

    SvarSlett
  22. Flotte premier og fin og inspirerandes blogg! Så no har eg lagt meg til som følgar og skal prøva å linka til deg i min nybyrjar blogg, så eg prøver meg på 2 lodd og håper på vinnarlukke! God helg!

    SvarSlett
  23. Hurra for din fiiine blogg som er et fryd for øyet :)
    Jeg er med og tar 1 lodd! TeaSub er konge, den ønsker jeg meg :)

    God helg til deg og dine :)
    Tusen takk for superfin kommentar fra deg forresten! Det varmer :)

    klem!

    SvarSlett
  24. Du har så fin en blogg, har fulgt deg en stund nå, og den blir bare bedre ogbedre :)
    Ett lodd til meg :)

    SvarSlett
  25. Hej! Jag vill väldigt gärna vara med i ditt lotteri! Gillar din blogg väldigt mycket! Jag tar 2 lotter. Vänliga hälsningar Petra

    SvarSlett
  26. Jeg vil veldig gjerne være med og trekker et lodd! Fiiiine premier fra en fin dame med en veldig finfin blogg. :)

    SvarSlett
  27. Ja takk til å vere med i den fine trekninga di! Så kjekt med masse følgarar - og heilt velfortjent - bloggen din er så fin!!

    God helgeklem til deg!

    SvarSlett
  28. Vil gjerne være med!
    Et lodd på meg :)

    SvarSlett
  29. så søte premier! Klart jeg vil være med ;)
    Ett lodd, takk!

    Strålende ukesstart til deg!
    klem

    SvarSlett
  30. Jeg blir gjerne med! 2 lodd. :)

    SvarSlett
  31. Hiver meg så klart med!
    Satser på vinnerloddet med et lodd :)

    Mvh Camilla, toyotacrown (ætt) hotmail.com

    SvarSlett
  32. Tar med glede 2 lodd i lotteriet, laget et lite innlegg på bloggen min her: http://gadgetgirls.blogspot.com/2012/04/giveaway-tea-time.html

    Ønsker alle en fin fin vår.
    Mvh. Kristine(kristine907@gmail.com)

    SvarSlett
  33. 1 lite lodd på meg takk! :)

    Fin dag til deg!

    SvarSlett
  34. Hei!
    Oppdaget bloggen din helt tilfeldig, men likte den godt og vil gjerne følge deg! :)
    Ny følger og 1 lodd :)
    (signe@epost.no)

    SvarSlett
  35. Hei!
    Vil veldig gjerne delta med 1 lodd! :-))
    Krysser fingrene for at det er et vinnerlodd!

    Laila.lovseth@hotmail.com

    SvarSlett
  36. Den ubåt-tesila har jeg lett lenge etter, og benytter sjansen til å slenge meg med med ett lodd :)

    SvarSlett
  37. (⁀`⁀) ☆ Jeg tar 1 lodd,følger deg videre
    .`⋎´☆¸”*°•.☆ men har ikke blogg så kan ikke dele der.
    ☆¸.*°•.☆ ☆Men jeg deler på Facebook :)
    •°*°•.☆ Stor varm hilsen fra Monica Karin
    Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

    SvarSlett
  38. tar gjerne 1 lodd:)stilig tesil^^
    Janne Kari
    jannebabzen@hotmail.com

    SvarSlett
  39. Heisan på en innedag!
    Jeg hiver meg på lotteriet ditt sånn litt på tampen! Jeg kommer som regel for sent til slike ting, he,he.
    Tusen takk for en super blogg med fantastiske fine bilder, godt du holder koken.
    Følger er jeg fra før forøvrig.
    Glad helg til deg og dine!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  40. Hei!
    Jeg hiver meg også med og trekker 2 lodd - tusen takk!!
    Klem :-)

    SvarSlett
  41. JA!! Jeg er med:)
    Bestiller 1 lodd jeg:))

    SvarSlett
  42. Jeg er med!!! Så gavemildt, det er flott det! 1 lodd!

    SvarSlett
  43. Jeg er med ... ubåten var jo rååååååååkul må passe en "Teolog" som meg ...1 lodd

    SvarSlett
  44. Hiver meg med. Krysser fingre! 1 lodd.

    Hilsen Fama

    anihaarb@online.no

    SvarSlett
  45. For noen premier! Jeg blir selvfølgelig med!
    2 lodd til meg!
    God helg :)

    SvarSlett
  46. 1 lodd til meg. Beste helsing Helene (mail: eneleh79@hotmail.com)

    SvarSlett
  47. Så utrolig tøff teasub:) Jeg tar to lodd:)

    God helg!

    SvarSlett
  48. Hei! Hei!

    Jeg har lyst å delta på denne bloggen.
    Ble følger nå, og trekker 1 lykkelodd!!!!

    Mvh. Guri Marie Kristoffersen

    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett
  49. Jeg trekker med meg et lodd hos deg.

    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  50. Jeg trekker ett lodd.

    Ole-Martin
    olejen(#)live.no

    SvarSlett
  51. Hiver meg med på tampen og trekker 1 lodd :)
    kjerstiogkim@hotmail.com

    SvarSlett
  52. Jatakk, ett lodd til meg! :) nsborhaug(at)gmail.com

    SvarSlett