fredag 20. april 2012

God helg!

R for rufseflette. Min sådan. Helgen står for tur. Tror det blir en rolig en. Storebror og Vesla er på ferie (de kaller det for det :-) hos mimmi og bestefar. Vi andre skal mollkose oss med lillebror. Ha en fin helg og du...ikke glem det lille lotteriet mitt da. Du trenger IKKE ha egen blogg for å være med, men du må være følger av denne bloggen. Er du ikke det allerede er det fort gjort, klikk på medlemsknappen i kolonnen til høyre. Har du ikke blogg, registrerer du deg som anonym. Lett som en plett!

9 kommentarer:

  1. Wow for et hår! Eg har mista halvparten det sista året :-) Ha ei flott helg!

    SvarSlett
  2. Kos dere med lillebror, og ha en herlig helg!! :)

    SvarSlett
  3. Så flott langt hår du har!! Tusen takk for fin kommentar! God helg, kos dere med minstemann :) KLEM.

    SvarSlett
  4. Så nydelig hår! Misunnelig : )
    Ha en riktig GOD helg og
    kos dere masse masse!

    Klemmer,
    Maria
    : )

    SvarSlett
  5. Nydelig flette og nydelig hår:-) Ha ei riktig god helg du også.-) Hilsen Anne Lise

    SvarSlett
  6. Å for et nydelig hår du har!
    Fin helg til deg og dine. Nå skal jeg lakke negler i gull, ikke noe tull.
    klem

    SvarSlett
  7. Grattis! Du vant give awayen hos meg! :)
    Fint om du sender meg adressen din:
    amalie@fagerli.org

    klem!

    SvarSlett