mandag 2. april 2012

Erteposer

God påske til deg som titter innom! Her har alle bortsett fra pappan i huset tatt langferie. Sånn er livet. Kosefaktoren er høy likevel. De siste kveldene etter at ungene har sovnet har jeg brukt til å sy glade erteposer. Herlighet for et artig lite prosjekt! Veldig enkle å lage og dermed perfekt for mine begrensede syferdigheter. Det har vært en lang sypause på meg men nå har jeg derimot fått blod på tann. Har lyst til å sy et lappeteppe, på samme prinsipp som disse smålappene brukt i erteposene. Kan foresten anbefale slike erteposer til barn, passer til alle aldre og ble godt mottatt hos mine små.

9 kommentarer:

  1. Kjempefine:)
    Ha en riktig fin påske..
    klem

    SvarSlett
  2. nydelige farger :)
    God påske!

    SvarSlett
  3. ...ååå!
    Dette var skikkelig DEG!
    Kjempe flotte og dekorative!!

    *DIGGER*

    SvarSlett
  4. Så mange flotte bilder her hos deg :) - Må jo bare legge meg til som følger :))

    Ha en flott påske!

    -synnøve-

    SvarSlett
  5. Kjempefint tips! Takk. Jeg har så masse stoff som jeg aldri får kommet ordentlig igang med - delvis fordi jeg ikke har egen symaskin. Supert tips til noe som ikke tar så lang tid å lage.

    God påske til deg og dine!

    SvarSlett
  6. Herlige erteposer...kanskje det skal bli mitt neste syprosjekt. du har brukt noen helt fantastiske farger iallefall.

    Her er det jeg som jobber og mannen som har ferie.
    Har heldigvis bare en dag igjen på jobb før jeg tar ferie jeg også :)
    Du må ha en fin påske!

    SvarSlett
  7. Ååå. så lurt! :) Kjempefine! Nå vet jeg hva mitt neste syprosjekt skal være. :)

    SvarSlett
  8. Heisan
    Tror nesten jeg vil begynne å leke med erteposer selv jeg! Tror nemlig ikke det er håp for Gutta Boys med retrofine erteposer, det er lærkuler som er tingen der i gården.
    Herlig var erteposene, kanskje det er duket for familiestafett med erteposer?
    Ønsker deg en glad og morsom påske!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  9. SÅÅÅ fina kuddar:) Jag gillar din blogg..vill du ha vår inspiration ala IKEA kan du kolla in min blogg:)

    Jag önskar dig en riktigt GLAD PÅSK

    LOVE Maria på inredningsvis

    SvarSlett