onsdag 7. mars 2012

Still me





Fortsatt meg. Men likevel et litt annet uttrykk. Det kommer jo an på hva man fremhever og hva man toner ned egentlig. Morsom øvelse. Jeg synes fortsatt de samme stikkordene gjelder som i innlegget under. Minus retro kanskje. Pluss barn (tegningene på veggen)! Ikke til å unngå at det synes at det bor barn i dette huset. Ikke vil jeg prøve å skjule det heller, ånei. Den lille vasen i neonrosa fant jeg på Søstrene Grene foresten, passet jo nesten litt for perfekt til risskjermene våre med det skumle prikkeviruset. Se opp!

I dag har vi snøstorm, som straff for at jeg hentet ned converse fra loftet i går. Helt sikkert. Ha en fin dag da du!

33 kommentarer:

  1. Digger stilen din! Og så er det alltid så lekre bilder du viser frem. :)

    Snøstorm her også. Jeg tror det skyldes at jeg erklærte våren for ankommet i forrige uke. :)

    SvarSlett
  2. Utrolig fargerikt! Liker bidraget ditt :)

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder! Finner masse inspirasjon her :)

    Fortsatt fin dag.

    Klem Lene

    SvarSlett
  4. Herlige bilder igjen!!!
    Lite farger her i gården, men jeg synes likevel stilen din er fantastisk! :)
    Full storm utendørs her også, så idag har jeg fyrt i peisen og holdt meg innendørs med ei lita febersyk jente!
    Ha en fortsatt fin dag!
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  5. ååå..så flotte bidrag! Dette likte jeg ordentlig godt!! Herlige farger og detaljer:))

    SvarSlett
  6. En fint dag til deg!
    Nydelig bilder, liker veldig god de to sorte lysstaker... jeg skal hente min pensel til å male noen gamle lysestaker!

    Vicky

    SvarSlett
  7. Jummy! - & de lampene er så deilige! Heartbeat:)

    SvarSlett
  8. Den vasen var stilig! Spesielt i kombinasjon med den brune (melke?)flaska:) Spørs om jeg ikke må ta meg en tur på Søstrene Grene snart...:)

    SvarSlett
  9. Lekkert! Synes det er kult at du tok med tegningene.
    Ha en fin kveld!
    klem Hege

    SvarSlett
  10. Nydelige bildet! Herlige lamper:-)

    Fint bidrag til utfordringen under også!

    God kveld videre til deg!

    SvarSlett
  11. LOVE IT!! så utrolig fint bidrag, kombinasjonene dine er fantastiske :)

    SvarSlett
  12. WOW!
    ...vanvittig flott bidrag! *hjertesukk*

    ...ja, dette var bare så lekkert..du er flinkis du!
    Masse lykke til i konkurransen!

    Flott uke videre,
    og go`klem fra meg

    SvarSlett
  13. Kjempefine bilder. Elsker de prikke-lampene dine.

    SvarSlett
  14. ELSKER bildene dine! Både disse og de under.
    Har alltid elsket bildene dine, jeg.
    Så her fikk du jammen meg en skikkelig kjærlighetserklæring fra meg.
    Ta den til deg. :)

    SvarSlett
  15. KNALLFINE bilder!! Diggar fargane her, prikkane, stripene, barneteikningane - kort og godt ALT!! Lekkert!
    Det viser godt at du er estetikar og grafikar!

    Klem på deg!

    SvarSlett
  16. Åhh, prikkelampene dine er så fine altså! Og stolen, og... Lykke til!
    Klem Ingrid

    SvarSlett
  17. Så mange kjekke detaljer - kan nesten ikke se meg mett:) Og bildene er lekre!

    SvarSlett
  18. Fytti katta så fresht!
    En klar favoritt hos meg :)

    Lykke til og ha en fin onsdagskveld,
    Signe

    SvarSlett
  19. så kule bilder! liker det æ ser:)

    SvarSlett
  20. Du er min favoritt i denne konkurransen det er helt sikkert!
    Herlig stil og fine bilder!
    Ha en finfin kveld

    SvarSlett
  21. Det forrige innlegget var toppen, men det var jammen dette og!! :) Inspirasjon i massevis!!

    SvarSlett
  22. wow..& ollala...helt fantastisk råfint!
    du er jo en av de jeg skriver om på bloggen i dag...dere som er mestere med farger som ender i det fineste resultat.. og apropos resultat, dette er jo en vinner, min favoritt!
    ..hihi ja så du hentet frem convercene :) jeg var også superduper-optimist og kjøpte meg nye joggesko..jaja! vi får vel vente pittelitt til - så kommer våren til oss! takk for fine ord fra deg - stor klem

    SvarSlett
  23. Du er en av de flinkeste damene jeg vet om Anja-Patrice. Grattis med dagen også::::)

    SvarSlett
  24. WAO WAO jeg ble litt slått ut rett og slett. nydelig bilder og jeg ble helt forelsket i de rosaprikkede rislampene. elsker neonrosa og stilen din.
    strålende god helg til deg.
    klem hilde

    SvarSlett
  25. Digger deg og stilen din!!!
    Takker for så fine ord og da gitt. Då blei eg glad vettu :o)

    Ha ei aldeles storveis helg.

    SvarSlett
  26. God morgen! Herlige bilder både i dette innlegget og i innlegget under (og alle andre innlegg på bloggen din :-D!).
    Den lille rosa søte vasen passet jo helt perfekt ved siden av den store brune. Brunt og rosa er nydelige farger sammen, det har jeg alltid syntes. Det er kanskje litt lite rosa/brunt hos oss egentlig, merkelig, siden jeg liker det så godt. Nå ble jeg veldig inspirert, og har på følelsen at jeg kommer til å lete etter rosa og brune ting å sette sammen i dag! Ha en super søndag! Klem fra Anne

    SvarSlett
  27. Hei igjen! Utrolig komisk, men akkurat i det jeg sendte kommentaren til deg, sitter Lisa ved siden av meg her og tegner en rosa og brun tegning og sier JEG ELSKER ROSA OG BRUNT! Jeg visste hun elsket rosa, men brunt har hun ikke nevnt før. Kanskje hun ble inspirert av innlegget ditt hun også, hihi! Klem fra Anne

    SvarSlett
  28. Råkule bilder! Et supert bidrag som bare er nødt til å gå videre :)
    Ønsker deg ei god ny uke
    Klem Tonje

    SvarSlett
  29. D I G G E R(!!) veggen :)

    Kule bilder var det også ;)

    //Beate :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Nydelige bilder du viser. Her er linken til hvor du kan kjøpe gule hjul:http://webshop-no.runex.com/

      Slett
  30. Elsket dette bilde..krysser fingrene for deg !!
    :)

    SvarSlett