torsdag 22. mars 2012

Okei da!


Så finnes det også lyspunkt ;-) Tusen takk for trøstende oppmuntring på forrige sutreinnlegg. Til tross for skikkelig elendig vær, er det ganske hyggelig inne altså. Vi gjør så godt vi kan, mens regntøyet såvidt rekker å tørke fra den ene dagen til den andre. Lyden fra støveltørker´n har vi for lengst vendt oss til. Storebror lagde en fantastisk fin sol av papp i barnehagen. Den fikk en naturlig plassering i vinduet vårt. Sol inne i allefall! Deilig og frisk te fra Søstrene Grene i koppen og nygammelt fat fra Fretex muntrer opp i hylla. Ha en fin torsdag!

11 kommentarer:

  1. Disse bildene tok pusten fra meg! Er helt betatt og desatt av blått og gult om dagen:)

    SvarSlett
  2. Heisan
    Ja, dere har jo sola innendørs. Herlig sol med washitape-stråler. Jeg må innrømme at jeg har kjent ekte solstråler varme mot kinna i dag og er litt solvarm her jeg sitter.
    Lykke til med fugle-laging!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  3. Så fine farger, elsker den diagonale fjølen;))

    SvarSlett
  4. Og din blogg muntrer ihvertfall opp meg.
    Alltid fine bilder som inspirerer!
    Digger den grå veggen med gulfargen til.
    Knallfint!
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  5. Fint! I mangel på sol ute, kan gult inne absolutt gi litt solfølelse:-) Eg tenker nok at ho snart kjem, sola altså! Her har det vore fri og vårdag(utan sol riktignok..)idag, så me har kost oss ute med syklar og utemat! Stas!

    Klem

    SvarSlett
  6. Du skal nok se at vårværet kommer snart!
    Jeg har trua!
    Og jeg stemte på ditt bidrag hos NIB. Min favoritt!

    SvarSlett
  7. Mmmmm...herlige, friske og solgule detaljer!
    Herlige sola til storebror da!!
    Varmende og godt å se på mens man hører STRIregnet ;)
    Klem til deg!

    SvarSlett
  8. vi må liksom finne på nye måter å overleve på, og det virker som om dere er kreative i å løse den store solmangelen.( den solen var så fiiin) jeg datt den 19(!) mars og vridde foten på isen. jeg mener: 19. mars!! jeg trodde da at faren var over..

    SvarSlett
  9. Helt nydelige bilder du byr på her, og nå skal jo solen skinne hele helgen. Ikke verst!!

    Klem!

    SvarSlett
  10. åå lekre bilder! liker mønster med svart og hvitt og selvfølgelig farget glass:) god helg!

    SvarSlett