fredag 17. februar 2012

Galleriplass og fastelaven

Fredag og helg igjen. En uke går himla fort. Ny voksduk fra Stoff&Stil i en deilig skittengul farge er på plass. Fargen er nydelig og voksduk er jaggu praktisk. Lillebror er i alderen for gaffel-bord-banking så her må bordflaten beskyttes. Denne uken havnet jeg foresten på galleriplass med vårbildet mitt for utfordringen (NIB)i februar, kjempegøy og tusen takk til jentene i NIB! Finalistene ser du her, mange utrolig fine bidrag og jeg har stemt på min favoritt. Gjør det du også davel. Trenger du tips til et nytt og fresht fastelavensris som du kan lage sammen med barna kanskje? Klikk deg inn hos flotteste Kaspara og bli inspirert du også. I morgen er det frem med saks og papir her i huset, fin formiddagssyssel for små og store. Ha en fin fastelavenshelg!

11 kommentarer:

  1. Heisan!
    Så artig at du adopterer fastelavnsriset vårt og tar med ungene på moroa!
    Gratulerer med galleriplass, det var et flott bilde! Så liker jeg så inmari godt den prikket oransje duken din.
    Glad helg til dere!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  2. Kjempefin voksduk,liker den skittengule og sennepsgule veldig godt...
    ha en flott helg..og grattis med galleriplass...er gøy:)
    klem

    SvarSlett
  3. Moro med galleriplassering :)
    FIN fastelavenshelg tilbake :)

    SvarSlett
  4. Den duken var knallfin:) Jeg har også en voksduk, litt retro i foskjellig gul/orangefarger. Den blir brukt i lag der små og store samles. For som du sier, det er jammen praktisk:) Gratulerer med galleriplassen, jeg har stemt blant finalistene. Masse fint:)
    Fin helg til deg:)

    SvarSlett
  5. Fin blogg du har! Smart det med tekanna. Og her herjer det prikkeviruset for fullt! Sammen med stripesyken og trekantinfluensa ;-)

    SvarSlett
  6. Herlig duk og du verden så praktisk ja! ;)
    Morsomt forøvrig med galleriplass! Digger bildene du tar!!
    Ha ei strålende helg!
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  7. Härlig vaxduk!
    Trevlig helg! mvh/ Teres

    SvarSlett
  8. Gratulerer så masse med galleriplassen, morsomt :)
    Kjempefin farge på den duken. Holder på å hekler ei sennepsgul pute, for hadde så lyst på noe i den fargen i interiøret.
    Fin fastelavenssøndag til deg.
    klæm

    SvarSlett
  9. Så fine bilder! Og grattis med galleriplass. Veldig velfortjent!

    SvarSlett
  10. Nydelig bilde! Jeg er på jakt etter en ny voksduk og denne er en bra ide! Kult farge :)

    Ha en fint kveld,
    Vicky

    SvarSlett