søndag 8. januar 2012

Baderommet ferdig



Byr på noen bilder fra badet vårt i dag. Vi er så fornøyde og har egentlig fått akkurat det vi trengte. Nemlig et enkelt og funksjonelt bad. På ønskelisten vår stod det både badekar, vegghengt toalett, tropedusj, dobbel servant (ohoi, så innmari effektivt) og sist men ikke minst rullestein i dusjen (kan anbefales). I tillegg til dette fikk vi satt inn skyvedør. Badet vender ut mot en travel gang i likhet med fire andre (barne)rom, så dette er nok det lureste vi har gjort i denne prosessen. Gangen har blitt mye mer oversiktlig og åpen. Lille klatremus er kjappt oppe på krakken og plasker i vann så ofte han kan! Men det er slettes ikke bare lillebror som er storfornøyd med tilgang på vann både her og der. SLIK så badet ut før.

Tusen takk for fine tips og tanker rundt dette med ørene til lillebror foresten. Akkurat nå er han fin igjen, men vi blir likevel henvist til videre sjekk siden vi har hatt noen runder nå. Og så en liten notis til deg Kine som kommenterte så hyggelig under dette innleget, dessverre klarte jeg å slette kommentaren din ved et uhell. Det var absolutt ikke meningen!

24 kommentarer:

  1. Sååå nydelig bad!! Ååh, jeg drømmer også om mye av det samme - dobbel servant, rullesten i dusjen (dusjrommet) og badekar. Sukk. Men det må nok vente til større hus er på plass!

    Veldig fine bilder også forresten ;)

    Godt nyttår!

    Klem.

    SvarSlett
  2. Kjempefint!! Skikkelig lekkert ble det!
    Skyvedør var jo genialt!

    Klem fra Ann K:)

    SvarSlett
  3. Sånn badekar vil jeg også ha. Akkurat sånn. Viser det til mannen:)

    SvarSlett
  4. Hvor er det bare rigtig flot!
    Er helt vild med valget af natursten - super flot.

    SvarSlett
  5. Suuuperfint badekar, det så digg ut!
    Gratulerer med nytt bad altså, det gjorde nok susen ja :)

    Klem
    -Amalie

    SvarSlett
  6. Så lekkert da :) Flott blogg og!

    SvarSlett
  7. sååå nydelig bad. Netsne så det kunne være fristende å bare ta dataen med seg og sitte på gulvet der ;o)
    Fantastisk med nytt bad. Gleder meg til vi har muligheten til å få det :o)

    SvarSlett
  8. fint bad! :)
    dumt kommentaren ble slettet, men du fikk vel lest den først ? :)

    SvarSlett
  9. Grattis med nytt bad ja! Det var kjempefint! Det står høyt på ønskelista her også. Har fått en midlertidig "makeover", med klatter av maling... Men det blir nok - i fremtiden en gang. Slik er det når man skal ta et helt hus!

    SvarSlett
  10. Å, for et utrolig lekkert bad!! Love it! Har du lyst til å dele produsenten av badekaret? Akkurat slikt badekar jeg har lyst på.

    SvarSlett
  11. Oi, det var forandring det!! Grattis med nytt herlig bad :)

    SvarSlett
  12. Nydelig bad - lekre farger og detaljer!!
    Klem Heidi :)

    SvarSlett
  13. For et nydelig bad!! Superlekkert badekar, og det er så fint med rullestein. Fikk ikke mannen med på det her, dessverre. Supernydelige barnebilder som har sneket seg med her og :)

    SvarSlett
  14. Gratulerer med nytt bad! Kjempefint badekar, og gulv, og servant, og ja ALT!
    Klem :-)

    SvarSlett
  15. Å herlighet så lyst og lekkert...
    Må være utrolig deilig og starte og avslutte dagen der ;)
    Elsker badekaret... blant annet!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  16. Huffda! Kjipt med mykje sjukdom! Håpar det blir betre no på nyåret! Eg veit lite om øyrebetennelsar, det har me heldigvis vore frie for.

    Nydeleg fint bad! Flotte detaljar, og skikkeleg plassbesparande og lurt med skyvedør! Flinke dokke er!

    Klem

    SvarSlett
  17. SUPERfeiende flott!!!!
    Kan liksom bare forestille meg hvor deilig det må være :)
    Fin kveld til deg!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  18. Sååå fint badet ble. Badekaret er dritlækkert (prøver meg på trøndersk). Og så nydelige krøller lillegull har fått da. Sukk. Og klem fra søstra.

    SvarSlett
  19. Nydelig blogg med bilder og interiør! La meg som følger, ses innom hos meg?

    SvarSlett
  20. Hei kjære deg! Vi har ikke hatt nett de siste dagene, innmari slitsomt, måtte slenge inn et innlegg via lånt nett i går, og nå skriver jeg kommentarer med iphonen;) måtte bare legge igjen en her for dette er jo badet vi ønsker oss!! Måtte le litt da jeg leste listen over ting dere ville ha der. Gjett hva som står på vår? Helt lik:) Måtte jobbe en del for rullesteinen, "noen" mente det ville være vanskelig å holde rent. Men jeg vant, Tihi:) Fantastisk bad dere har, moro å se! Og godt nyttår til deg! Gleder meg til å følge deg dette året også:) Klem fra Marthe som ønsker seg bedre nett og muligheter til å kommentere litt mer

    SvarSlett
  21. Drømmebad!

    Hvor flott blogg du har! Denne gleder jeg meg til å følge med på! Var det du som la deg til hos meg? Så hyggelig. Jeg fant ikke link til bloggen din på bloggprofilen, men googlet deg :)

    Ønsker deg ei riktig god helg!
    Klem

    SvarSlett
  22. hadde vært kjekt om du delte med oss i eit innlegg kva slag badekar du ha...for det var berre dødslekkert,er det godt å sitte i ?? kjempe fin blogg du har også foressten!ha en finfin dag:)

    SvarSlett
  23. Lekkert! Det ser såvisst ut som et rom man kan trives i. Badekaret var jo helt elsk. :)

    SvarSlett