søndag 25. desember 2011

KOS


Et lite livstegn. Det ble en god bloggepause på meg gitt. Desember ble krevende. På flere måter. Men nå har vi fine dager. Roen har virkelig senket seg. Huset er selvsagt full av høylytt barnelek dagen lang, men alle prosjekter er endelig landet. Vi har badet og dusjet i nytt baderom(!). Fantastisk herlig å ha bad igjen. Ikke minst var det utrolig godt å flytte det midlertidige badet ut fra kjøkkenet. Det vi ikke rakk før jul, gjør vi nå. I dag kom pepperkakehuset opp og i morgen skal det knuses. Jeg har bursdag og skal jammen unne meg en god bit av hustaket med all den deilige pynten på! Fortsatt god jul til deg.

5 kommentarer:

  1. Så godt å se deg igjen.
    Og GRATULERER med dagen!!
    Håper dere får mange fine og rolige juledager.
    Nyt tiden og spis masse pepperkaker!!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dagen :) og fortsatt god jul!

    SvarSlett
  3. Høyres småtravelt ut i heimen ja... Men godt å ha bad og vere litt i havn med alt det andre... Vil ønske deg ei goood jul - og ein finfin bursdag!! Gler meg alltid over å finne nye innlegg frå deg!
    Stor klem

    SvarSlett
  4. Gratulerer med dagen! :)
    Jeg kjenner godt til hvordan det er å pusse opp i førjulstiden - ikke noe å trakte etter akkurat! Men desto kjekkere når det endelig blir ferdig :) Ønsker deg fine romjulsdager!

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye med dagen!! :)
    Håper du koser deg godt med
    gaver og hustak med pynt idag.

    Fiiiine bilder!
    Så deilig med nytt bad,
    og så godt at roen endelig har
    senket seg litt :)
    Gleder meg til å se mer
    fra deg.

    Herlig romjul og
    godt nyttår til deg:)

    Klem
    Maria.

    SvarSlett