søndag 20. november 2011

Søndagsprosjekt

I formiddag fikk kjøkkenlampa vår en liten makeover. Utgangspunktet ser du på det første bilde. Strikket skjerf fra H&M i nydelig farge ble klippet av i passende lengde og tråklet sammen igjen. Det neste jeg gjorde var å tre i strikk oppe og nede. Tada! Tja, dette var kanskje en lur idé. Hva synes du? Jeg tror jeg skal lage en variant i off-white også. Alt for rotete her i dag til å ta et oversiktbilde, men det skal jeg sannelig prøve å få tatt snart. Fortsatt god søndag!

27 kommentarer:

  1. Det ble fiiint:) Nydelig farge på skjerfet!

    SvarSlett
  2. Stilig - og så fin farge da :) Morsom måte å 'pimpe' en lampe!

    SvarSlett
  3. Så kult! Og nydelig farge :)

    SvarSlett
  4. Å, fantastisk fint! Og kreativt! - og lunt og godt for lampa:-)

    God bedring i heimen til dokke! Her er alle friske(bank i bordet, kryss i takt. *overtruisk..*) - så det nyt me! Nå ber det avgårde til kveldsvakt for meg:-)

    Klem

    SvarSlett
  5. Super skøn ide! Tak for det :-)

    SvarSlett
  6. Smart, smart, smart og en rigtig god ide at bruge færdigstrik

    Stine

    SvarSlett
  7. Oh my...veldig kreativt!! Elsker fargen...
    Det ble veldig fint!

    SvarSlett
  8. Det ble utrolig fint, elsker den fargen. Tror jeg har den luen fra HM. Lekkert og kreativt :)
    -Cecilie-

    SvarSlett
  9. For en utrolig morsom idè!! Perfekt for sånne som meg som ikke er gode til å strikke også:) Fin farge og. Liker!! God helg til deg!

    SvarSlett
  10. Herlig!! Love it : ) Fargen var skikkelig god også!

    Herlig søndag til deg
    !

    SvarSlett
  11. Dette likte jeg. Den ble superkul!

    Ønsker deg en glad søndag!


    AW

    SvarSlett
  12. Så fint! Lur og enkel måte å fornye på!

    Fortsatt god søndag!

    SvarSlett
  13. Å herlighet så lurt!
    Jeg så bildet og tenkte det der vil jeg også gjøre, og var imponert over at du hadde strikket det på en helg. Og så tenkte jeg at det ble jeg aldri å gidde.
    Men så leste jeg H&M skjerf. Genialt. Det kan jeg få til. Takk takk takk.

    SvarSlett
  14. Kul ide´- jeg liker den :-)

    SvarSlett
  15. kjempesmart og lekker makeover!
    så gøy:)
    eeelsker jo den fargen sammen med rosa:)
    ..og sort og…ja den er fin.

    SvarSlett
  16. Lampa ble kjempefin. Og den orange fargen ga varme til kjøkkenet. Du er så flink søstra mi. Klem

    SvarSlett
  17. Jeg digger lampeskjermene dine i strikk!! De er såå kule! :) Kult å gjøre om skjerfet til lampeskjerm! Klem

    SvarSlett
  18. Heisan!
    Herlig prosjekt du hev deg over og herlig resultat! Det er så stilig med slike strikkede innslag og lampen ble jo sååå trendy og finfin.
    Ha en lun kveld!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  19. Heisann!

    Nå har jeg tatt igjen de siste innleggene inne hos deg, det blir litt lite skjermtid på meg, men jeg må alltid innom favorittene mine (selv om tida ikke alltid strekker til å kommentere) Det er nesten vondt å titte innom deg, for jeg blir så inspirert og "kløete" i fingrene etter å gjøre huslige ting. Men motivasjonen til å gjøre ting i denne mørke kjellerleiligheten er omtrent lik null. Derfor; takk for inspirasjon som jeg gleder meg til å bruke om noen måneder!

    Klemmer til deg:)

    SvarSlett
  20. Wow, så smart. Jag går alltid och önskar jag kunde sticka, men det är ju klart man kunde återanvända på detta sättet! Jättefin.

    SvarSlett
  21. Så utrolig smart, lampa er kjempefin! Fargen er super. Ha en fin lørdagskveld. Klem fra Anne.

    SvarSlett
  22. så gøy blogg, la meg til som følger :)
    inspirerende bilder og farger!

    Henriette

    SvarSlett