fredag 4. november 2011

Novembergrå


Vips så var vi i november allerede. Ikke til å tro. Mange spennende prosjekter på gang i huset nå. Liten tid foran skjermen. Litt godt det også. Tenkte jeg skulle vise flere bilder av stueveggen min som i sommer ble malt i Jotuns farge "dyp mocca". Et velkomment blikkfang i et ellers lyst og hvitt interiør. Det store treskapet som sto her tidligere er flyttet videre til en annen vegg. Macen har fått midlertidig oppholdstillatelse. Den skal flyttes videre ettersom jeg maler meg ned trappa og videre inn i kjellersua. Det blir. Etterhvert. Fin fredagskveld!

8 kommentarer:

  1. Liker! Herlig med en mørkere vegg som bryter med det lyse, luftige ellers :) Blir gladere og gladere i slike innspill elementer. Kjempeglad i begge lampene dine, har siklet på den fra Kartell leeenge!!!

    God god helg til deg.

    SvarSlett
  2. Superlekkert! Gjorde seg virkelig med den mørke veggfargen, og for et nydelig gulv!

    SvarSlett
  3. Nydlig farge på veggen, her skal vi også i gang med å få litt meir farge og liv inn i dette hvitehuset :)
    Kjempe flotte bilder og!

    SvarSlett
  4. F i n t, rett og slett:) Skal ha en mørk vegg i stua sjølv, fint å sjå kor bra det vart hos dere! Lykke til med videre prosjekt:)
    -og go helg!

    SvarSlett
  5. Lekre bilder! Nå må vi snart komme en tur og se på fremgangen :) Goood helg!
    Klem

    SvarSlett
  6. Guriland, her var det mange herlige kontraster. Dødsrått med den mørke veggen! One of a kind.

    Maya

    SvarSlett
  7. Hei!! Superfint hos deg!!!!!! Får så mye inspirasjon, kan jeg spørre hvor den grå gulvlampa er kjøpt?? Cathrine

    SvarSlett
  8. denne veggen er så flott, det er så fint med det trehvite til! Siden den heter mocca, er den brun da, eller heller det mor sort? Jeg har så lyst på en mørk vegg selv...

    Ha en fin dag...
    klem

    SvarSlett