søndag 27. november 2011

Julegaven fra i fjor som fortsatt varmer



Så kom vinteren til byen. Slik så det ut midt på dagen hos oss. Storebror og Vesla var ute kvart over ni i morges, oi så gøy det er med snø altså! Resten av oss pleide ørebetennelser og influensa inne i husvarmen. Apropo varme. Til jul i fjor fikk ungene hjemmestrikkede Marius-gensere av min kjære søster(litt av en gave, I know!). De har vi plukket frem igjen i dag og gleden var stor da alle passet sine i år også! Å ta bilde av lillebror uten blits, fortoner seg som regel som det første bilde her. Jeg tror jeg har 50 slike bilder av han, på vei til noe veeeldig spennende ute av fokus. Say cheeese. Jeg tror det blir collage på julekortet i år gitt(!) God uke til deg. Vi skal pleie oss friske!

12 kommentarer:

  1. Så herlig og fint med snø!
    Og skjønner hva du mener angående fotografering av de små ja ;)
    God bedring og en fin adventstid ønskes dere alle!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  2. Kjempe fint mønster, kunne ønske jeg kune strikke meg en sånn genser=)fine bilder også. Hit kommer jeg tilbake!

    SvarSlett
  3. Åå, heldige dere som har så fine Mariusgensere!!
    Jeg har en plan om å ha snuppa hjemme fra bhg på onsdag denne uka, juleaktiviteter står på planen :) Hvis ørene blir friske så er det koselig om du og vesla har lyst til å komme en tur! Vi meldes :)
    Nattaklem fra Barbro

    SvarSlett
  4. Heisan
    Det hvite på bakken der tror jeg nesten vi har glemt hva er her på mine breddegrader... Her er det bart og full fotball-aktivitet enda. Marius-gensere er så koselig og jeg blir rent nostalgisk.
    God bedring til husets syke!
    Klemmer fra Kaspara

    SvarSlett
  5. Så utrolig flott julegave!! Marius-gensrene er jo så NYDELIGE!! Min lille fikk en Marius-drakt til navnefesten sin, så vakker at det nesten er vanskelig å beskrive. Gleder meg til han blir stor nok til å bære den!

    God bedring og god ny uke til deg!

    Klem.

    SvarSlett
  6. Tittei!

    Takk for kommentar inne hos meg. Ferm living har jo sånne "julekuler" med primt i år - og flere fører vel Ferm? muligens Ting eller interia, kanskje rom til rom.

    Klems:)

    SvarSlett
  7. Såå fine gensarar!! Eg ynskjer meg ein slik sjølv, og ein til dokkemor, sjølvsagt...

    Kjenner att problemet med uklare bilete..hihi, veldig typisk her òg.

    Fin kveld til deg, og god bedring til dei som er sjuke :)

    SvarSlett
  8. Så bra at genserne passer i år også ( stolt). Men så ille at dere er syke da. Det er håpløst med 3 små når sykdommene "setter inn" . Håper dere blir fort friske og kommer dere ut i den deilige snøen alle fem . Klem fra tanta.

    SvarSlett
  9. hej! superfina bilder! jag undrar om du vet vilken mall du har i blogspot? jag vill gärna ha något liknande din så att jag kan ha stora bilder som du! tack på förhand!

    SvarSlett
  10. Nydelig søt en med en så flott genser! Snøen mangler her på østlandet, dessverre..
    God bedring..
    klem

    SvarSlett
  11. Så nydelege mariusgenserar!! Og ta bilder av ungar i farten er slett ikkje lett - men morsomt at du ser farten på dei på bildet da:-) Snø og influensa, hm... God bedring med begge deler, vil eg sei, hihi:-)

    Klem

    SvarSlett
  12. Hei, snille du :)

    Tusen takk for fine ord. Ingen stress å være tilbake når en har så fine bloggvenner som venter på en :)

    Det er så kjekt å se innom deg igjen! Som du vet, er jeg veldig glad i bildene dine og lyset i dem :)

    Herlige gensere ungene har! Jeg er heldig å ha en snill svigermor som strikker mye fint til jentene :) Digg med hjemmelaget!

    Ha en fin kveld!
    Klem
    -Amalie

    SvarSlett