torsdag 20. oktober 2011

Malepause

Jeg maler gangen vår. I tre dager har jeg malt unna 12 liter med maling. For en herlig følelse å male vekk gult furu og granpanel! De nye vannbaserte malingstypene fra Jotun er utrolig lette å jobbe med. De tørker raskt og lukter lite, det er bra når man bor med småbarn. Mangler siste strøket i taket + litt dilling så skal dere få se. I mangel på bilder fra maleprosjektet mitt viser jeg heller frem den nye lysestaken min som jeg ikke under noen omstendigheter kunne gå i fra. Den ble med meg hjem, rett og slett. Fra Skeidar foresten.

16 kommentarer:

  1. Gleder meg til å se badet!!
    Elsker før/etter-bilder:)
    Lysestaken var bare helt rå:)

    SvarSlett
  2. Så herlig med fornyelse av gangen ;)
    Og så flink du er som har satt i "gang" hi, hi.
    Diggbar lysestake...
    Vet du om de hadde den svarte 8-eren?
    Lykke til videre med malingen.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  3. Heisan arbeidsomme dame!
    Så flink du er til å stå på og jeg tipper det blir superfint.
    Herlig lysestake! Jeg så noe lignende i Danmark med da en pendel. Jeg var nesten ikke til å rikke fra butikkvinduet ( vindusshopping, butikken var stengt)
    Ha en god senkveld!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  4. Åh, den lysestaken er kjempekul. Regner med den er fra BoConcept? Har sett en i gult som jeg har veldig lyst på:)
    Digget den lilla elefanten på bildene under her:)
    Klem E

    SvarSlett
  5. ...oi! KULE lysestaken!
    Den var veldig "deg" :)

    ..flink du er som maler!
    Digg å bli ferdig kan jeg tenke meg ;)

    Klem Ida Susanne

    SvarSlett
  6. Wow! Den var stilig! Også fra skeidar!! :) Det må jeg sjekke ut i morgen, de holder til under jobben min :) Blir spennende å se maleprosjektet ditt! Klem.

    SvarSlett
  7. fantastisk. Og så skeidar da! imponerende. Nå fikk jeg lyst til å dra og kikke. bortsett fra at jeg hater at det er kommet så store kjøpesentre her, at jeg ikke finner frem. og blir stresset og sur av alle de kjøpegale som sloss seg frem. men jeg får kanskje mote meg opp. gleder meg til å se gangen!

    SvarSlett
  8. Gosh, så spennende med oppussing!
    Gleder meg virkelig til å se resultater :)

    SvarSlett
  9. førbildene var estetisk gripende ... ;) Gleder meg til etterbildene. heia heia! :)

    SvarSlett
  10. Superfresh lysestake! Og for en vidunderlig følelse å male vekk furu. Gleder meg til å se! Klem fra Cecilie

    SvarSlett
  11. Lysestake som passer min smak! Bra valg:)

    SvarSlett
  12. Frem med nummer 5... artig lysestake!

    Jeg ønsker en uforglemmelig helg =)

    SvarSlett
  13. Fantastisk lysestage - mon de findes på netshops?

    SvarSlett
  14. Alltid kjekt å kikke innom til deg! Masse inspirasjon her... skikkeleg kul lysestake! Lukke til med maling av gang. Eg er igang med eit aldri så lite maleprosjekt eg òg...skal lage innlegg om det seinare...

    Ha ei flott helg! Klem

    SvarSlett
  15. Den lysestaken er jo helt fantastisk!! :) Lykke til vider emed oppussingen. :)

    SvarSlett
  16. Du har vunnit en lue med moln hos mig, grattis!
    Maila mig namn, adress, storlek och färg så kommer den på posten! Du kan kolla färger och storlekar här: http://www.signerat.se/butik/formgivare/ullabella/

    Trevlig kväll!
    Ulrika

    SvarSlett