tirsdag 4. oktober 2011

Kaospilot

Da har vi endelig begynt på arbeidet som forhåpentligvis fører oss frem til et nytt og funksjonelt baderom. Badet fra åttitallet med brune blomsterflis og vask som flasser av, skal ut! Hadet på badet. Igjen er det kaos rundt oss. Ingen spøk å pusse opp med småbarn i hus, bare se på Sinnasnekker´n. Bildene over har foresten lite med det nye badet å gjøre. Jeg måtte bare ha noe fint å se på akkurat nå. Stoffet til høyre fant jeg på bruktbutikken for noen måneder siden. Helt perfekt i mine øyne.

6 kommentarer:

  1. Ja, det var nydelig! oppussing, ass. Så på sinnasnekkern jeg og. Kjenner meg litt igjen...

    SvarSlett
  2. helt perfekt å hvile øynene på!
    lykke til med baderomskaos;)
    klem

    SvarSlett
  3. Opppussing med små barn er ingen enkel oppgave, nei... Det vet jeg alt om ;) Men belønningen er jo så bra! :)

    SvarSlett
  4. Jeg så på forrige innlegg, og det første jeg tenkte var "oy, så modig du/dere er som har malt en vegg svart". Men det er utrolig bra ut. Komposisjonen mellom materialer, farger og møbler gjør atalt står frem og det ser stilig ut.

    Jeg skal sette i gang med oppussing av kjøkken og bad om ikke så alt for lenge, og kan knapt forestille meg hvordan det må være å ha to småbarn i den prosessen. Lykke til videre med badet :)

    SvarSlett
  5. Ah, dumme dumme maskina som ikke registerte kommentaren jeg skrev til deg. Får prøve en gang til da...

    Jeg så på ditt forrige innlegg og tenkte" oy, hun/de er modige som tørr å male en vegg svart"! Det syns jeg absolutt fikk uttelling. Komposisjonen med vegg, møbler og overflater står i et godt samspill med hverandre.

    Lykke til videre med badet. Det aner meg at det kommer til å bli et knallresultat, tross småbarn i hjemmet :)

    SvarSlett