onsdag 19. oktober 2011

Going down


I morgen starter rivingen av dette badet. Takk for lang tjeneste til brune blomsterflis, sprukken vask og rødgult panel. Vi kommer ikke til å savne dere. Ei heller kommer vi til å savne dusjkabinettet fra åttitallet som pappaen i huset river ned hver gang han prøver seg på en dusj. Container er bestilt. Herlighet så godt det skal bli. Inn skal badekar(innebygd), vegghengt toalett, hvite flis, dobbel vask, dusj med rullestein, sa jeg badekar og skapplass nok til alt dill og dall...oi som det gledes! Beklager å måtte plage dere estetikere der ute med disse bildene, men jeg håper å komme med noe bedre om en måneds tid (eller to!).

Velkommen til oss i morgen svigerfar og ta med slegga!

10 kommentarer:

  1. Hi, hi skjønner at det skal bli greit med en fornyelse...
    Høres ut som du har en god plan ;)
    Lykke til!
    Dette skal jeg følge med på ;)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  2. Høres deilig ut,har akkurat fått nytt bad...
    klemklem

    SvarSlett
  3. Farvel 80-tallet!
    Velkommen rent, hvitt og stilfullt!
    Dette blir så bra!!

    SvarSlett
  4. Men erre mulig å ta FINE bilder av et, hva skal man si, et bad som har gjort tjenesten sin, a? Gratulerer med det :) Og lykke til altså! Gleder meg til å se ferdig...

    SvarSlett
  5. Velkommen slegge!! Lykke til, og gleder meg til å se resultatet :) Så herlig med fornyelse.

    God torsdag!

    SvarSlett
  6. Lykke til i rivingen av badet! :) Blir nok godt å si farvel til blomsterfliser og rødgult panel. Gleder meg til å se hvordan resultatet blir, det høres ut som om det blir nydelig iallefall! :) Ha en fin dag!

    SvarSlett
  7. Høres deilig ut. Lykke til! Gleder meg til å se det nye badet!:)

    SvarSlett
  8. Hehe, lykke til med rivingen og HURRA for nytt bad! :) :)
    Gleder meg til å se hvordan det blir! :)

    SvarSlett
  9. Å gud så spennende. Vi skal igang med badet, vi også, må bare manne oss opp først. Gleder meg å se resultatet.

    SvarSlett
  10. Hihi, så deilig det blir med nytt bad! :)

    SvarSlett