fredag 14. oktober 2011

En rosa drøm




Soverommet til Vesla. Hvitmalt granpanel på vegger. Lillarosa tak. Falt i smak! Solen tittet inn i dag og jeg fikk endelig knipset noen bilder herfra. Gulvet kunne jeg ikke ta mange bilder av, fullt kaos etter to hele dager med lek her inne (planleggingsdager i barnehagen). Lampen er foresten orginal fra husets tidligere eiere, den har nok hengt her en stund. Syns den ble flott til det rosalilla taket så vi valgte å beholde den. Her har roen akkurat senket seg. Det er fredagskveld. Bena på bordet og riktig god helg til deg som titter inn! (En turkis drøm kan du forresten se HER).

15 kommentarer:

  1. Great colors - love orange and pink! :-)

    SvarSlett
  2. hallo fine du!
    herligherlig! rosa drøm ja! fantastisk med rosa tak & den orginale lampen - like it, a lot!
    og 1000 takk for dine fineste ord..jeg sier bare DITTO, for du tar jo de kuleste bilder selv.. det innlegget under her mmmmm...med en smekkerlekker veske + grå neglelakk = jo bare lovelovelovelove.... *smil fra meg & en god helg!

    SvarSlett
  3. For et søtt rom! Fine bilder oppover, nesten så jeg ser alt gjennom barnas øyne. Kult med rosa tak og at dere valgte å la lampen få henge. Satt inn i en ny setting kan mange av de gamle tingene få et helt nytt liv, et godt eksempel her!

    Fin fredag til deg

    Klem Mumsi

    SvarSlett
  4. Likte begge lampene i innlegget jeg!!

    Ha en finfin fredagskveld :)

    Ps; giveaway på bloggen min om du har lyst til å være med :D

    SvarSlett
  5. Hærlige fargesamansetninger! Artig du maler taket i en anna farge en kvit. Husker eg hadde mørkegrønt tak på barnerommet ei stund.. Finare med lillarosa;)

    SvarSlett
  6. vakkert:)))
    jeg elsker lys rosa, sammen med retromønster i gult,
    det er så fiiint!
    Ha en fin Fredagskveld.
    klem

    SvarSlett
  7. NYDELIG!
    herlige farger og fin, fine detaljer :)
    Du er FLINK og inspirere.
    GOD HELG til deg!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  8. For en herlig rosa drøm:-) Skal du også på bloggtreffet den 24 oktober? Hilsen Anne Lise

    SvarSlett
  9. Elsker barnerommene deres!!
    så kult med farge i taket!
    god helg

    SvarSlett
  10. Utrolig lekkert! Den kombinasjonen rosa og gult er faktisk uberkult:-) Og utrolig nok så passet den 70-tallslampa veldig flott inn.

    Fredagshilsen fra Maratonjenta!

    SvarSlett
  11. For et herlig rom!!! God helg!! KLEM.

    SvarSlett
  12. Barna dine har så fine rom! Utrolig kult at du har malt takene :)
    Jeg digger bildene du tar også!

    Ha en fin lørdag :)
    Klem
    -Amalie

    SvarSlett
  13. Heisan
    Masse rosa og oransje, gjett om det er noe for meg da! Elsker denne kombinasjonen og bildene du viser.
    Sola skinner og det er lørdag. Vi er på vei i barnebursdag i familien.
    Ha en glitrende dag!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  14. Så koselig rom!
    Takk for hilsen. Ja døra ble fin. På avstand, men bedre enn å kjøpe ny akkurat nå. Så da gikk det med maling. Den lampa der fra gammel tid er kjempetøff. Morsomt med slikt som følger huset. Det har vi også. Ha en finfin helg videre.

    SvarSlett
  15. Så utruleg fint! Igjen; knakande god idé å male taket! Og lampen var så tøff! Litt edgy:-) Flotte fargekombinasjonar!

    God klem

    SvarSlett