onsdag 28. september 2011

Råsa


Eller magenta som jeg kaller den. Kul farge med skikkelig guts! Rent grafisk har jeg brukt denne fargen lenge. I interiøret har den derimot sneket seg på siden vi fikk Vesla. Da måtte jeg liksom åpne opp for rosa, sånn er det jo for mange når jenta kommer inn i familien. Tror kanskje jeg får påpeke at hun går med mye grønt og blått også (politisk korrekt og rett og slett ikke til å unngå når hun har en storebror). Rosa er selvfølgelig en gedigen favoritt hos Vesla selv. Tydeligvis. I helgen ble spisebordet vårt energisk pyntet med rosa tusj. Fort gjort å male over heldigvis. Sjekk ringen jeg fikk meg i sommer da, måtte jo ha den. Fra Snella & Petronella. Hekleprosjekt i rosa også selvfølgelig.

4 kommentarer:

  1. rooosa er fint! Jeg har aldri likt det så veldig, før jeg ble guttemamma, haha. :) Heldigvis er ikke guttene redd for rosa, rosa er tøft på gutter og!
    Superfin ring, en slik vil jeg ha også :)
    God onsdag!

    SvarSlett
  2. cyan og magenta er kjente og kjære for oss grafikere:)
    jeg har ofte brukt den også, og syntes den er smashing i små doser i interiøret.
    kule bilder - som du alltid har!
    klem

    SvarSlett
  3. Rosa er tøft! De som sier noe annet har gått glipp av noe ;) Smashing bilder!

    SvarSlett