tirsdag 13. september 2011

Puter og pause




Et lite puteprosjekt jeg har holdt på med de siste kveldene. Til en glad jubilant som vi har feiret i helgen som var. Veldig, veldig hyggelig! Putene ble ferdige sent på natt, og bildene ble knipset i full fart. Bokstavene er malt på med sjablonger og tekstilmaling. Tenker jeg skal lage noen til meg selv også. Snart.


Høsten er virkelig her nå. Regnet øser ned og jeg har igjen fått kvist i loppisflaskevasen. Må ha det. Halsen kribler og nesa renner. Tror det blir en liten pause her inne jeg! Er plutselig tilbake.

9 kommentarer:

  1. Heldige jubilanten! Flotte puter altså :)
    Du får sove godt med regn på ruta, så satser vi på gnistrende flotte høstdager! En trilletur på en slik dag kanskje?
    Nattaklem fra meg

    SvarSlett
  2. Tusen tusen takk for flotte gaver. Liker de bedre og bedre. Roen har begynt å senke seg her i huset og med den har lufta gått ut av jubilanten he he. Nesa renner og halsen krisler her også. Klem fra meg.

    SvarSlett
  3. Så fine puter! Sjablongar er fint, altså! Og fine gåver! God, god bedring til deg! Her er det òg kriblings... Jaja. Neinei. Det kjem seg vel:-)

    Klem

    SvarSlett
  4. Så fin måte å dekorere puter på!! God bedring:-)

    SvarSlett
  5. fine puter altså:)
    ta en liten pause du,
    men kom snart tilbake;)
    klem

    SvarSlett
  6. Kjempefien puter! For en god idé. Heldig jubilant.

    SvarSlett
  7. Kom plutselig tilbake! Helst kjempe snart også!

    SvarSlett
  8. For noe flotte puter:) -i en ellers herlig blogg! Du er utrolig flink og kreativ Anja:) Håper dere trives i Nyhus:)

    SvarSlett
  9. Finfine puter! En bloggpause må en unne seg i blant og så komme sterkere igjen, gleder meg til du er tilbake med dine flotte innlegg!
    Ble så glad for å høre at forklet flat i smak!!!
    Ha en strålende helg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett