onsdag 21. september 2011

Inspirert



En arvet hylle i kombinasjon med retrokommoden (tidligere blogget her), danner en ny favorittplass i vårt nye hjem. Hyllen ble malt lys grå og huser mindre nips som jeg setter stor pris på. Grått mot varmt tre er fortsatt like nydelig i mine øyne. Tror jeg må være inspirert av sommerens små markaturer. Naturen er i seg selv nok og full av inspirasjon for meg. Har begynt å leve litt etter prinsippet om å bruke det vi har. Sette sammen ting på nytt, male om og skape nye rom i rommet. Disse møblene sto stablet i kjelleren, kanskje ikke glemt men i allefall godt gjemt. Malingen blandet jeg selv av rester jeg hadde. Jeg har foresten bestemt meg for å komme til bunns i eskekaoset nede i kjelleren. Esker fra 3 flyttelass siden, huttetu!

Velkommen til nye følgere, så utrolig stas at dere vil følge bloggen!

19 kommentarer:

  1. Kjempefint! Jeg ♥ grått! Og masse lykke til med å komme til bunns i eskekaoset. Det skulle vært gjort her også.

    SvarSlett
  2. Kjeller opprydding har æ friskt i minne! 2 lass på dynga og ett til loppis! fint ble det med den grå mot retrokommoden

    SvarSlett
  3. Dette var berre fantastisk kult! Veldig inspirerande, og einig i at grått og tre er fint i kombinasjon!

    Lukke til med eskekaos, det høyres kjendt ut! ;)

    SvarSlett
  4. Vakkert møbel du har fått i hus! Likte så godt fargen:) Og jeg liker mentaliteten din..Ting kan virkelig brukes på nytt, og i en annen setting.
    Heia:D

    SvarSlett
  5. LOVE passa utruleg fint til tekanna og den vetle globusen.. var jo elskverdige begge to ;)

    SvarSlett
  6. kjempefint
    personlig og helt one-of-a kind opplegg :)

    nyt!

    beste hilsner fra
    Åpent hus

    SvarSlett
  7. Så flink du er søstra mi <3

    SvarSlett
  8. Heisan og god morgen!
    Der var du jammen meg igjen! Alltid kjekt å se du har nye innlegg.
    Blå og gråtoner mot teak er bare alldeles nydelig synes jeg. Det ble veldig fint med det nymalte veggskapet og kommoden i teak.
    Og jeg er helt enig i filosofien din; man tager hva man haver! Litt maling og litt nye kombinasjoner kan bli så spennende!
    Her stråler sola, kanskje den gjør det på dine kanter også.
    Ha en fin dag!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  9. Så fiiint :)
    Jeg prøver også å bruke det vi har, men blir noen fristelser når en jobber på Kremmerhuset dog.. :)

    Ha en fin dag :)

    Klem
    -Amalie

    SvarSlett
  10. Så fint det ble! Jeg er også veldig med på det med å prøve å bruke det man har, ellerk bytte ting med venner og familie.

    SvarSlett
  11. Det ser rigtig fint ud:)
    Kan godt forstå det er favorit stedet.
    Hilsner Vicki

    SvarSlett
  12. Härlig grå färg på den där hyllan! Har precis hittat din fina blogg! :)

    SvarSlett
  13. Veldig stilig og ikke minst bildene, nydelige ;)
    God helg til deg!!

    SvarSlett
  14. Takk for ordene og gratulasjonene, vennen.
    Er så glad i bloggen din og i deg!
    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  15. I've been reading your blog for quite a while now and I love it! I've seen that teapot before and I love it. Where is it from?

    SvarSlett
  16. Bildene dine er bare så vakre! Og hyllen og:-) håper dere trives i fine huset. God helg til deg! Klem fra Cecilie

    SvarSlett
  17. Super god stil med herlige billeder :)


    Hilsen

    Lauge
    http://www.mobilreparationer.dk/

    SvarSlett