lørdag 6. august 2011

Smårips


Ferien er på hell. Jeg sitter som vanlig igjen og tenker...oi, hvor ble disse dagene av egentlig? Heldigvis har jeg bildene, visuelle bevis på store og små øyeblikk. Som dere ser, vi har høstet litt rips. Saftkokingen får jeg sysle med når høstmørket er over oss. Storebror har laget eget syltetøy og Vesla fikk virkelig smaken på de røde små bærene. Lite havnet i koppen for å si det sånn! Snart er hverdagen her igjen. Skal bli litt greit det også. Ønsker deg en fin lørdag så lenge!

12 kommentarer:

  1. Hei! Hva slags kamera /og linse bruker du?

    SvarSlett
  2. Så deilige bilder!
    Mm ribs, skulle ønske jeg hadde en busk...

    SvarSlett
  3. Rips er digg for smårollinger.
    Det som er spesielt morsomt er å se ansiktsuttrykket til Lille Pernille (som snart er 2) når hun tar en bit av de sure bærene.Suuurt. Knis :)

    btw. Kjøkkenet deres ser såååå fint ut!!

    Håper dere får en fin helg før hverdagen kommer igjen!
    Klem
    -Amalie

    SvarSlett
  4. Du tar vidunderlig vakre bilder!

    SvarSlett
  5. Wow. Fargeeksplosjon, liker bildene dine veldig godt!

    SvarSlett
  6. Så fine sommerbilleder.. og ja hvor blev den ferie egentligt af? :)

    SvarSlett
  7. hehe, smårips. Ripsa og ripsa. Herlig.
    Her har det blitt litt blåbær. Vår debut som bærplukkere. Må være fordi man passerte 30 nettop? At man faktisk vil på bærtur. Det har jeg aldri opplevd før! Nyt siste feriedag(er?).
    Klem til deg.

    SvarSlett
  8. Hærlige bilder! Skikkelig yberkule var de to øverste med rips og pikesko i hvitt, og et hærlig ordspill også...

    Åhhh...som jeg savner dagene hos mormor og morfar hvor jeg kunne gå ut å plukke meg litt rips og helle så masse vaniljesaus jeg ville over...smil..

    Deilig ny uke te dæ! :)

    SvarSlett
  9. Så deilige bilder!! Klem fra Cecilie

    SvarSlett
  10. Hei Flyavsted! Jeg fikk ikke frem mailadressen på deg så da må jeg svare her. Jeg bruker som oftest et Nikon speilreflekskamera (D70), snart ti år gammelt så ikke noe nytt og fancy ;-) Linsa som sitter på er en Nikon 18-70 mm.

    SvarSlett