onsdag 17. august 2011

Ris og ros

Utrolig moro at så mange har tatt seg tid til å mene noe om pipa vår, både her og inne hos NIB. Tusen takk!!! Et overveldende flertall går for vinn og ikke forsvinn! Moro at det "uperfekte" har status i hus og heim rundt omkring. Pipa vår skal iallefall få stå i fred og forskermannen er herlig overbevist :-)

Må bare vise dere den nye puta mi. Tidligere liv som rispose. Herlighet, enklere prosjekt finnes ikke! Hell ut risen, klipp av hankene, stapp inn en pute og zipp igjen glidelåsen. Vips! Syns den passet fint i loppisstolen min.

Fortsatt fin kveld til deg som titter inn!

18 kommentarer:

  1. Så smart! Og utrulig kul pute:)
    Fin bildemiks også!

    SvarSlett
  2. Herleg! Har stått og holdt den posen i handa sjølv, men landa på ein rødleg pose, med teikningar frå India. Sjølve risen var ikkje god, gitt... Jaja. Kva gjer ein ikkje for litt krea-potensiale..;-)

    Klem

    SvarSlett
  3. Hvor får man så denne herlige risen?

    SvarSlett
  4. Jeg kjøpte risposen på Meny :-)

    SvarSlett
  5. Konge!

    Den var lekker i loppistolen :)

    SvarSlett
  6. Vilken otroligt smart idé!! Nu blir det till att leta rispåsar :)

    SvarSlett
  7. Så lettlaget pute, utrolig smart. La pipa leve, sier nå jeg! Den er vakker sånn røff og ubehandlet.

    Kjempfin blogg, er blitt fast leser. Hyggelig og lese fra en med-trondhjemmer!

    Trine

    SvarSlett
  8. Så bra at det endte opp med behold :)


    Så fin pute, eller skal jeg si så fin rissekk!!!

    SvarSlett
  9. Oi den var herlig eksotisk!! spørs om jeg må ta meg en tur på meny snart...:)

    SvarSlett
  10. Fantastisk kul. Og fin! FIIIIN!

    SvarSlett
  11. SUCH a cool idea...love your blog you have here...I will surely be back!

    hugs
    Char.x

    SvarSlett
  12. Oj, leser hun bloggen min, tenkte jeg da jeg fikk kommentar fra deg:):) Du er jo på min faste blogg-titte-runde og varter alltid opp med herlig inspirasjon, så det var fint å høre at du er innom meg også!

    Herlig eksotisk pute, knallfin! Og du, bra dere beholder pipa - råkult!

    God helg, fra Marthe

    SvarSlett
  13. Vilken god ide'! Loppisstolen är superfin och tillsammans med kudden blev det läckert! Vänliga hälsningar Petra

    SvarSlett
  14. Åh - håhåhåhååååå - I LIIIIKE! Nåke så genialt enkelt :) Ja, då må eg på meny, sånn er det med den saken! Og den loppis stolen var jo ein herlig kombinasjon med nye puta.

    Veldig glad på dine vegne at pipa får stå som den er. Perfekt er kjedelig, det er me enige om hos oss i alle fall :)

    Klem ELi

    SvarSlett
  15. Utrolig kult. Denne var helt RÅ!!!

    SvarSlett