mandag 29. august 2011

Mocca love!


Tapetveggen i stuen(opprinnelig plan), malt med fargen dyp mocca fra Jotun. En farge jeg sterkt anbefaler til deg som ønsker en kontrastvegg, men som syns helt sort kan bli vel hardt. Denne fargen er myk og vennlig som fløyel, og det beste er at den opptrer som sort sammen med alt det hvite. Til varmt tre, er den fantastisk (synes jeg!). Ballongene er fra helgens bursdagsfeiring her i huset. Gjett hvem som fylte år!

(Hvis du lurer, lampen er fra IKEA og vaser fra Søstrene Grene.)

10 kommentarer:

  1. Å du! Det var ein heilt fantastisk farge! Og du har rett i at den er nydeleg mot treverk! Nå fekk eg veldig lyst til å male...

    fin mandag til deg!

    SvarSlett
  2. Det er utrolig modig å velge en så mørk farge, men det funker jo kjempefint! Er resten av veggene i dette rommet hvite? Kult :)

    Ha en finfin mandag!
    Signe

    SvarSlett
  3. nyyyelig farge, og så fine ting du har til,
    de rosa ballongene og hornet:) LOVE

    SvarSlett
  4. guri det var fint! Jeg hadde aldri turt å tenke tanken på å male den fargen engang!

    SvarSlett
  5. Så deilig farge ja. En fryd å være innom her som alltid. Og gratulerer med dagen!

    SvarSlett
  6. Gratulerer! Og den fargen likte eg, er jo veldig glad i svart eg da, men kan tenke meg at denne fargen kan vere like så fin ja! Du inspirerer som vanlig altso, no må eg finne noko å male snart trur eg;)
    klem K

    SvarSlett
  7. Heisan
    Spenstig og lekkert valg!
    Ting kommer så godt fram på den mørke veggen og så elsker jeg horn. Handlet et slikt stort et på Hardagervidda på vei til Bergen i sommer.
    Ha en god natt!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  8. Veldig fin farge! Så mye annet i interiøret kommer så godt frem! Vasene fra søstrene Grene var kjempesøte, og alt det andre :-D!
    Ha en fin dag videre.
    Klem fra Anne

    SvarSlett
  9. Elsker fargen. Elsker bildene.
    Takk for så god kommentar inne hos meg, vennen.
    Du vet det gleder og varmer!

    Ha en fin dag, du fine!

    SvarSlett