torsdag 23. juni 2011

Puh!





Det var nesten tre uker uten internett og tv det. Dobbelt puh! Da har vi prøvd det også. OG funnet ut av at vi er bittelitt(!) avhengige av tilgang på nett og tv. Vi er nå innlosjert i nyhuset vårt og har allerede bodd her i 2-3 uker. Spennende, rart, og litt vemodig(vi bodde veldig fint i rekkehuset vårt også). Men ungene storkoser seg på halvcamping. Vi bor nemlig bare med en tredjedel av tingene våre siden vi bare har mellomlandet litt i utleiedelen av huset vårt. Bildene er herfra. I "vår" del begynner ting å se veldig bra ut, men fortsatt litt er igjen før vi kan flytte inn. Kjøkkenet er faktisk nesten ferdig, jeg gleder meg til å vise dere. Om litt. Skal bare først.

Sankt Hans ja! Lever på minnene fra barndommen hjemme i Vestfold. Grilling i fjæra, gnistrende bål og blinkende lys fra alle båtene på fjorden. Herlig! Er det fortsatt slik tro? Håper du har en fin kveld, feiring i fjæra eller ikke.

10 kommentarer:

  1. Så flinke dokke er, ligg mykje arbeid bak oppussing! Likte godt det smale tregolvet som har blitt kvitt:) Gleder meg til å få sjå meir bilder frå huset, ikkje minst kjøkkenet.

    SvarSlett
  2. Endelig kom det noe "fra den kanten" : ) Ser sååå fint ut i "nyhuset" da! Gleder meg til å se "live" jeg : ) Stor klem fra meg

    SvarSlett
  3. Hittade precis hit via Cherry Blossom Girl. Jättefin blogg, ska bli spännande att se ert nya hus!
    Hälsningar
    Ulrika

    SvarSlett
  4. Ser kjempefint ut! Lyst og fint! Må vere godt å vere "i hus" - og ha tilbakelagt seg mesteparten(?) av arbeidstimane..:-)
    Og ja - du har nok rett ang eplebuksa - den er på veg til Snedig Snelle si vesle godjente:-) Kusina mi det, veit du!

    Her i huset har me heilt gløymt ut St.Hans, så eg har òg mimra litt ikveld frå min barndoms perfekte St.hansar:-) Bål, grilling, utkledning, leikar +++ Herleg!

    Klem

    SvarSlett
  5. fine bilder, har savnet de:)))
    men gleder meg til dere blir installert i den nye delen og på nett igjen!
    vi venter i spenning:)

    vi bor i innlandet...ikke så mye feiring her akkurat.
    Klem

    SvarSlett
  6. Såå spennende!! Har lurt fælt på hvor du har "vært", men visste jo at du skulle flytte.

    Ja, vi har også prøvd å leve uten Internett, og det gikk nesten ikke. Men TV gikk bra, for det har vi ikke hatt på over et år!

    Klemmer fra Stine

    SvarSlett
  7. Så spennende! Gleder meg til å se kjøkkenet og resten. Dere gjør jo en fabelaktig jobb, og en mellomstasjon i leiligheten gjør vel ingenting så lenge resultatet blir bra og vel verdt det.

    SvarSlett
  8. Så fint det ser ut i nya huset! Ser fram emot att se mer...

    Trevlig S:t Hans och helg! :)

    SvarSlett
  9. Endelig på nett igjen. Gleder meg til å se hvordan dere har fått det. Koselig å bo litt primitivt, da setter dere ekstra pris på å komme i orden igjen.

    Klem søstra

    SvarSlett
  10. Ahh, livstegn! :) Det er bare å komme og låne litt wifi og glane på tv her altså! :)

    SvarSlett