lørdag 25. juni 2011

Mr. Bowlerman





Eller Mr. Poirot som Rarerina kaller ham. En uro tøffere enn toget. Som jeg vant i blogglotteriet inne hos Rarerina. Heldige meg. Han har ligget nedpakket i flyttelasset vårt noen uker. I går kom han opp som trollet i esken. Og han ble mottatt med energiske hyl fra lillebror! Godtatt av både små og store med andre ord. Vi liker´n! Foreløpig henger han her. Men han flytter selvfølgelig med oss videre inn i gemakkene i dette huset etterhvert. Og foresten; er du av dem som tror jeg alltid har det ryddig rundt meg fordi jeg blogger om interiør? Vel, sjekk bildet over davel :-) Det blir en del stæsj med tre småtroll. Ryddig får jeg ha det senere i livet, eller etter klokken åtte ;-) Mr. Bowlerman kommer fra danske Flensted mobiles. De har laget mange kule varianter, se bare her.

Jeg anbefaler et besøk inne hos Rarerina. Hun er en av mine favoritter i  bloggjungelen der ute. Grafisk, leken, underfundig og humoristisk. Dette er ord som popper opp i hodet mitt og som jeg synes beskriver denne bloggen. Hun er utrolig kreativ og tar bilder med spennende motiv og utsnitt. Ta en titt davel! Tusen takk til deg Rina, både for Mr. Bartemann(som vi kaller han)og for at du deler dine inntrykk og din skaperglede på bloggen din. Hellohowdoyoudoandgoodbye!

7 kommentarer:

  1. Så fina bilder - sådana man blir glad av! :-)

    SvarSlett
  2. Vilken fin uro! Jättefina bilder annars också

    SvarSlett
  3. Mr Bartemann gjorde seg godt hos deg!
    RareRina er en av mine favorittblogger også, alltid inspirerende å besøke henne.
    Og det er jammen din blogg også, jeg kommer definitvt snart innom igjen!
    Glad lørdag!

    SvarSlett
  4. Veldig kul bartemann! Er HELT enig med RareRina i at han ligner på Poirot. ("Mister poarå") Og HELT enig med deg i at RareRina er vel verdt et besøk!

    SvarSlett
  5. Bartemannen passet jo perfekt inn. Synes den er så kul jeg. Liker også bloggen til Rina godt. Spennede med kjøkkenet og hva dere skal ha i stedet for fliser. Gleder meg til å se.

    SvarSlett
  6. Superkul fyr altså!!
    Gleder meg allerede til å komme å se dere og huset igjen :)
    klem fra meg

    SvarSlett
  7. Å så stas å se han hos dere! Glad for at dere liker han. Og tusen takk for så finbe ord fra deg. Jeg blir nesten rørt her jeg sitter, litt sånn tom etter ferien i utlandet. Er inne i en liten bloggepause, men kommer snart tilbake når inspirasjonen er der. Takk til dere andre også for fine ord. Slikt får man lyst til å vende tilbake til.
    Din blogg er alltid nydelig å komme til, takk for at du deler. Gleder meg til å følge dere videre i huset. God sommer!

    SvarSlett