fredag 27. mai 2011

Mye på programmet

Vesla har mye på programmet for tiden. Kalenderen er full som dere ser. Vi andre henger med så godt vi kan. O store flyttedag nærmer seg med ubarmhjertige skritt. Mamman i huset fikk hekseskudd i går som setter det hele litt på spissen. Litt krydder i hverdagen kan man si ;-) Heldigvis har vi hjelp fra flere kanter. Bestefar står på i "nyhuset" og Mommo holder koken her hjemme. Fantastisk med et ekstra fang for trøst og kos i disse dager.

Slenger med noen flere bilder av Vesla fra 17.mai. Store lille jenta mi.

Tusen takk for fine flyttetips både i kommentarer, på mail og sms. Jeg tar med meg hvert eneste ett av dem!

6 kommentarer:

  1. Hahaha barn er herlige altså! ;) alle planene var kanskje ikke like kjærkommen på kalenderen for de voksne, men klart de må være med på ukesplanen!
    Elsker slike "hodinger" som hun har tegnet under kalenderen!

    SvarSlett
  2. Vad fint klädd hon var! :-)

    SvarSlett
  3. Hei!
    Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg! Så fin bloggen din er, og bildet av kalenderen over er supersøtt! Jeg legger meg til som følger. Lykke til med flytting!

    SvarSlett
  4. Da skjønner jeg det blir mye å gjøre, lykke til med alt! ;)

    SvarSlett
  5. Hehe...herlege notat på kalenderen!

    Ynskjer deg og dine ei finfin helg! :)

    SvarSlett
  6. Heisan!
    Herlig den fullbookede kalenderen til vesla!
    Hun ser så skjønn ut.
    Håper du raskt får kurert hekseskuddet! God bedring og fin om enn småstresset helg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett