onsdag 4. mai 2011

Kjøkkenplaner






Her er noen av kjøkkenplanene våre for det nye huset. Den enkle skissen øverst er noe ufullstendig men viser i grove trekk hva som blir selve arbeidskjøkkenet vårt. Utrolig vanskelig å velge blant alle fristelsene der ute, mye fine detaljer og finesser. En jungel spør du meg. Vi valgte til slutt å legge litt ekstra i de integrerte hvitevarene, kombinert med et enkelt kjøkken fra Ikea. Vi ønsket oss en praktisk og luftig løsning i hvitt. Jeg gleder meg til å leke videre med detaljene etterhvert. Nå er det ikke mange ukene til vi flytter. Spennende!

11 kommentarer:

  1. Så spennende dette blir....ja, det er mange fristelser men det ser ut som du har alt godt under kontroll nå. Resultatet blir nok kjempebra:-) Lykke til videre!

    SvarSlett
  2. Høres ut som drømmekjøkkenet mitt ;)
    Blir NYDLEIGT!

    SvarSlett
  3. Kjekk liste du har laget deg. Sounds like a plan! Jeg elsker det hvite høyglans kjøkkenet vårt fra JKE.

    Tenker det blir bollebaking på de laaaange benkplatene, det så hærlig ut!

    Hilsen Maratonjenta!

    SvarSlett
  4. Kjempespennende!! Og jeg er sikker på at det blir knallbra!!!

    SvarSlett
  5. Hei på deg. Kjøkkenet blir veldig fint. Ser dere har valgt å ikke ha overskap. Det vurderte vi også , men synes man mister mye verdifull plass. Uansett blir det luftig og fint. Gleder meg til å se det ferdige resultatet. Lykke til fremover. Klem fra storesøster.

    SvarSlett
  6. Så spennende å følge med på kjøkkenutviklingen deres. Dette ser ut til å bli et knallfint kjøkken! Vi holder på å bygge om kjøkkenet vårt og har også bestillt innredning fra Ikea. Ja, det er jammen mye å velge i, og det jeg liker så godt med de mulighetene som finnes nå er at man virkelig kan 'mix & match' slik at man får det akkurat sånn man vil ha det, innen rimelighetens grenser, da. Lykke til videre, og ha en fin dag.
    Klem

    SvarSlett
  7. Ser ut som dere har en god plan for deres nye kjøkken. Jeg syns bare Ikea har mange alternativ, kan forestille meg hvor mange alternativ som egentlig finnes der ute. Var sammen med mine foreldre på Ikea for å bestille et kjøkken som var ferdig planlagt, samt en del andre ting til et nytt hus. Vi tok første bussen til og siste tilbake....IKKE tilbring så lang tid på Ikea på en gang. Lykke til videre i planleggingen :)

    SvarSlett
  8. Spennende, gleder meg til å se mer..!

    SvarSlett
  9. Spennende! Gleder meg til å se mer! Vi planlegger også kjøkken i disse tider - jeg googler ovner og platetopper og kjøleskap - ikke lett å velge!

    SvarSlett
  10. Det ser super spændende ud, og held og lykke med køkkenprojektet :)

    Forårshilsen

    Henrik
    restauranter i København
    http://y-1.dk/

    SvarSlett
  11. Åh, så spennende. Ser lekkert ut, ja. Bare å si fra om du trenger malehjelp. Har masse ledig tid for øyeblikket....

    SvarSlett