tirsdag 17. mai 2011

17.05.2011


Gratulerer med dagen. På tampen!

12 kommentarer:

  1. Takk, det samme til deg :)
    Herlige, norske bilder!
    Håper dagen ble fullt med fine minner...
    Klem May Helen

    SvarSlett
  2. Nyydelige bilder! Håper du har hatt en flott dag! :o)

    SvarSlett
  3. så fine bilder.
    både i dette innlegget og under her (siden sist jeg var innom) :)
    ser dere har nok å gjøre i huset - men det blir så fint!
    håper forresten dere tar godt med lakkstrøk oppå tregulvet dere har avdekka. Gran er vel ganske så myk tresort, er det ikke? (tåler ikke så mye)

    gleder meg til å se fortsettelsen!
    :)

    beste hilsner fra
    Åpent hus

    SvarSlett
  4. Vilka underbara bilder - fint! :-)

    SvarSlett
  5. Vel overstått!
    Nydelige bilder, som alltid!

    SvarSlett
  6. Gratulerer med dagen! Nydelige bilder.

    SvarSlett
  7. Fint och vilket fint hus du visar nedan! Är det alldeles nyköpt? Spännande med renovringsbilder.
    Ha det fint, kram!

    SvarSlett
  8. fineste bilder:) dagen ble super her:)

    SvarSlett
  9. Heisan!
    Fine stemningsbilder fra nasjonaldagen!
    Ha en strålende helg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  10. Wow for noen flotte bilder!
    DU har nydelig blog :)
    God lørdag!

    SvarSlett
  11. Hei og takk for koselig kommentar:)
    Gulvet på kjøkkenet/spisestua er ask heltregulv fra Fritsøe. Det er 17 cm bredder.
    Vi har bare oljet det med silkematt olje. Det er tykt (kan derfor slipes flere ganger i ettertid), hardt og har et fantastisk 'spill'. Men vanskelig å legge pga hardheten så vi måtte ha byggmester til å legge det.
    Lykke til med oppussingen som jeg ser dere er godt igang med:)

    SvarSlett
  12. Så flotte bilete frå 17.mai! Fekk skikkeleg stemning av dette, sjølv om me godt og vel kom oss gjennom dagen i år òg...

    Du vil ha gråfargen på skapet mitt på kjøkkenet, ser eg...då må eg berre beklage, eg har laga den sjølv, haha. Miksa saman litt svart tavlemaling med vanleg kvit maling og litt grå golvmaling...

    Men det gjekk eigentleg ikkje så bra, det vart ein rar konsistens på malinga og den blanda seg ikkje heilt skikkeleg. Men men, synes skapet til slutt vart ganske bra likevel, alt treng ikkje sjå så blankt og "nytt" ut...

    Ha ein flott kveld vidare!

    SvarSlett