tirsdag 12. april 2011

Vår i luften


Litt farger har igjen ankommet heimen. Passer godt nå som våren endelig har kommet til Trøndelag. Som resten av blogglandia var jeg på loppis i helgen, 2 stk faktisk. Er godt fornøyd med fangsten. Den røde Luxo lampen, globusen og den gamle skoletavla, var noen av tingene jeg fant. Puta i sofaen tok Mamma med seg da hun var her på besøk. Den kommer fra barndomshjemmet mitt og er en arvet pute fra min mormor. Både rart og fint å se den her hjemme i sofaen min. Litt laber virksomhet er inn for tiden, dessverre. Det er ikke fordi jeg ikke har noe å fortelle, men rett og slett fordi hverdagen er litt for travel akkurat nå. Vi har også begynt oppussingen i huset og det er utrolig mange valg som skal taes. Spennende.

Håper du har det fint og at våren er kommet til deg også!

16 kommentarer:

  1. Hallo:-)
    Så flott at våren også er kommet til Trøndelag!
    Skal til Trondheim i begynnelsen av Mai,
    det gleder jeg meg til..
    Herlige fargeinnslag i pute og lampe.
    Klem fra Tone

    SvarSlett
  2. Nydelige og fargerike bilder :)
    Så kjekt med loppemarked og fine ting du fant!
    Jeg var vel en av de få som ikke fikk med meg loppemarked i helga... Håper på nye sjanser til helga.
    Den puta var nydelig, også så fin historie bak!
    Ha en fin dag.
    Klem

    SvarSlett
  3. Gratulerer med flotte loppefunn! Hærlige og fargerike detaljer til hjemmet ditt. Lykke til med planleggingen av det nye hjemmet :-)
    Klem

    SvarSlett
  4. Fine fargerike bilder:)
    Det var jo litt av noen funn da!:)
    Puta var jo rå kul:)

    SvarSlett
  5. Flotte loppefunn, uten tvil. Jeg var også på jakt etter en luxo-lampe, men uten konkurranseinstinkt var de borte før jeg kom til "lampeavdelingen.."
    Pytt sann, jeg fikk noen fine ting uansett;)

    SvarSlett
  6. Fine loppefunn og flotte bilder!

    SvarSlett
  7. Herlige billeder! Det er SÅ dejligt med noget mere knald på farverne her i våren :o)

    SvarSlett
  8. Å, den puta var fiin!!! Flotte loppis-funn også!
    Spennende, men travelt med oppussing, ja. Lykke til:-)

    SvarSlett
  9. Flotte ting du har funnet :)

    Kos dere!

    -Amalie

    SvarSlett
  10. Alltid like deilige og fargerike bilder her inne hos deg!! Kjempefine loppekupp!

    Klem fra Stine

    SvarSlett
  11. Måtte legge meg til som følger også, forresten ;D

    SvarSlett
  12. Fy søren for noen flotte loppefunn! Gjør ingenting om du dokumenterer oppussingen ;)

    SvarSlett
  13. Heisan!
    Herlige herlige loppisfunn! Skoletavle og globus liker en lærer,hi,hi..
    Vi har også rød Luxo lampe og jeg er så utrolig glad i den! Synes disse lampene er ekstra flotte i rødt.
    Fin dag til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  14. Oh, likedan som min globus, reint objektivt den fineste jeg har sett!! ;)
    Og lampa hadde jeg jo sannsynligvis ofra en finger eller to for... *Knis*

    SvarSlett
  15. Der er puta ja! Veldig fin. Og ekstra stas når den har affekjonsverdi for deg kan jeg tro. Spennende med loppis og oppussing. Er selv på vei hjem fra ferie så det er lite loppis på meg. Men savner det ikke, faktisk. God påske!

    SvarSlett