tirsdag 19. april 2011

Mere påske i skolestua



Er så fornøyd med loppis-fangsten min at jeg kjører på med flere bilder. Det ble rene skolestua på sjenken i stua, jeg sier bare: forandring fryder altså! Nå er det like før vi lander kjøkkenløsningen vår i det nye huset. Tror vi har tegnet fem ulike løsninger til nå. Mye blir klart i morgen. Valg og prioriteringer, hele veien! Kanskje jeg klarer å få laget et innlegg på kjøkkenplanene våre når planen er spikret. Nøkkelord er rene linjer, funksjonelt og enkelt. Ikke særlig nyskapende kanskje, men desto mer varig og praktisk. Praktisk er bra! Vi sees.

5 kommentarer:

  1. Så snygga bilder - gillar verkligen det färgglada! :-)

    SvarSlett
  2. Vil gjerne se kjøkken! Vi bygger hus, og jeg suger til meg alle ideer! Praktisk er bra, ja:)

    SvarSlett
  3. Herlige bilder og loppefunn! Gleder meg til å se bilder av kjøkkenplanene.

    SvarSlett
  4. Heisan!
    Jeg kjenner jeg sklir rett inn i dette skolestuemiljøet! Med 18 år i skolestua bak meg, kjennes det trygt og kjært ut med globus og tavle. Jeg ble rent ulykkelig da tavler ble passe``på min skole og ble hevet ut til fordel for whiteboard og andre finesser. Det er en egen sjarm med ordentlige tavler synes jeg.
    Var innom Lagerhaus i Gøteborg her om dagen og jeg måtte jo for sikkerhets skyld sjekke at det ikke hadde blitt igjen en del av våres favorittservise, men akk nei.... Kan du skjønne man slutter å produsere noe såååå vakkeert...
    Ønsker deg og familien din en glad påske!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  5. Og DEN kule lampa og globusen da! :)

    SvarSlett