onsdag 6. april 2011

Hvit og fargerik




Ja, det går faktisk veldig godt an å være hvit men samtidig fargerik. Det er jo dette hjemmet et eksempel på. Hjemmet til Anne Black, kjent for mange. Men for dere som ikke kjenner dette navnet; Anne Black er en kjent dansk designer som lager fantastiske produkter i porselen, bare se HER. Jeg ser mange likhetstrekk mellom produktene hun lager og utformingen av hjemmet hennes, gjør du også!? Likte du dette hjemmet, må du gå inn her for flere fantastiske bilder.
Ren inspirasjon!

Bildene er lånt fra www.boligmagasinet.dk

12 kommentarer:

  1. herlig hjem til Anne Black,
    liker designen hennes.
    gøy at du liker skermen min!!!!
    klem

    SvarSlett
  2. Det var väldigt fint - och vitt tar ju fram det vackra i alla färger! :-)

    SvarSlett
  3. Det er den slags reportager her, der giver mig lyst til at flytte. Bare så man kan starte helt "from scratch" igen. Smukt hjem!

    SvarSlett
  4. Fantastisk heim! Kan ikkje sjå meg mett på kor lekkert det er! Kvitt og fargerikt var godt beskrive!

    Ha ein flott dag!

    SvarSlett
  5. Denne leiligheten er bare helt fantastisk. Jeg digger den.

    Oppskrift på lue...jeg gjør det ikke helt sånn som på linken, men tror de blir mer vellykkede av å gjøre det på denne måten, så skal prøve det neste gang.

    http://kokalal.blogspot.com/2009/10/att-sy-en-mossa.html

    SvarSlett
  6. Ble faktisk litt forelsket i denne på flyet hjem fra køben i høst! Liker alt her.

    SvarSlett
  7. Heisan
    Du kan tro jeg har stått med mange Anne Black ting i handa! Søsteren min selger Anne Black ting i butikken sin som frister meg veldig.
    Herlig leilighet; frodig små fargeklatter og masse herlig hvitt!
    Fiiin dag til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  8. Så smukt et hjem. Så de smukke billeder for et par måneder siden i et dansk magasin :-)

    SvarSlett
  9. Herlig! Her skulle jeg likt å bodd. Og alt det lyset, da... Luftig og intimt på samme tid. Godt gjort.

    SvarSlett
  10. Jeg ønsker meg et loft!!! :D
    Er ikke langt unna det jeg liker :) Men det er ikke mye stil hjemme for tiden, vi flytter om en mnd eller to, men håper jeg får det som jeg vil da :D
    Ha en fortsatt fin helg ;D

    SvarSlett
  11. Hei! Mye inspirasjon å hente i de bildene der ja!! De koppene du lurte på, det står desverre ikke en eneste bokstav på de! Dumt, for jeg skulle også gjerne visst hvor de egentlig kommer fra:) Ha ei fortsatt fin helg! Klem.

    SvarSlett