mandag 14. mars 2011

Sjøveien

I sjarmerende Sjøveien på Ranheim (Trondheim), bor det en skikkelig bra dame. En av de snilleste og mest generøse damene jeg vet om (nå vet jeg hun rødmer bittelitt). Hun bor i et fantastisk sjarmerende og spennende hjem. Denne damen er av de som bare har en grunnleggende sans for å skape et hjem med personlighet og er trofast mot stilen sin. Dette hjemmet er ikke preget av skiftende trender, men likevel levende og fylt med hotte detaljer som jeg kunne gitt armen for. Jeg har fått lov til å vise dere bilder av hjemmet hennes her på bloggen. Kjempegøy! Her kommer første ladning, men stay tuned for det kommer mere! Ha en fin dag i solen.

13 kommentarer:

  1. Vilka vackra ting - mysigt! :-)

    SvarSlett
  2. Ahh for noen fantastiske stemningsbilder!
    Må være et underbart hjem.

    Skal følge med videre!!

    Klem silje

    SvarSlett
  3. Flotte bilder! Lekkert!!

    Klem

    SvarSlett
  4. Hei!
    Så fine bilder du viser igjen, ser ut som et spennande hus ja, liker stilen! Kan eg spørre om det bildet av blomster er tapet eller et slags trykk, tresnitt kanskje. Fallt heilt for det og lurer på kor det er å få tak i:)
    Ha en fin dag,
    kristine

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder - gleder meg til fortsettelsen! Nå skal jeg ut med solbrillene på og nyte solen (selv om jeg egentlig burde sitte inne å skrive tese). HA EN FIN DAG!

    SvarSlett
  6. Nydelig, og så nydelige bilder! :)

    SvarSlett
  7. Ja, rødmer faktisk litt. Tusen takk for alt dette og for en utrolig trivelig dag med lillebror og DEG : )

    Stor klem!

    SvarSlett
  8. Sorry, men sannheten må jo frem ;-) Det er vi som skal takke Nina. Jeg lever lenge på smaken av hjemmebakte knekkebrød og lun formiddagsstemning på kjøkkenet ditt! Ikke så verst med et "tante-fang" til lillebror heller! Stor klem.

    SvarSlett
  9. Varme mennesker i en godt hjem. Her føler vi oss virkelig velkommen :)

    SvarSlett
  10. Nydelige bilder, gleder meg til fortsettelsen. :)

    SvarSlett
  11. Fine bilder du har tatt av leiligheten vår Anja :-) Hilsen dattra til den "skikkelig bra dama"

    SvarSlett
  12. Ah, herlig! Det både så og hørtes ut som en fantastisk dag :)
    Jeg er vEldig klar for en kosekveld! Sender seg en melding :)
    Nattaklem fra meg

    SvarSlett
  13. Så herlige bilder. Gleder meg virkelig til å se mer.

    SvarSlett