søndag 6. mars 2011

Fastelaven




Finfin dag har det vært. Fastelavensris med ekte fjær ble det ikke (husker at jeg så en eske med påskepynt og fjær laaaaangt nede og innerst i kjelleren da vi ryddet, neste år...). Jeg ble litt inspirert av forslaget inne på NIB og lastet ned en fil med litt eksotiske fjær, printet og klipte ut. Fuglene ble googlet og printet ut også. Boller er fortært og Vesla har perlet sin første ferdige plate i dag (stor stas for henne, tidligere har hun vært veldig fornøyd med en rad eller to!). Stor jente, som tiden flyr (klisjé, I know...men synes ikke det er lenge siden hun var babyen i huset). Vi har en spennende uke foran oss, bare å brette opp ermene...

Foresten, trenger du litt kjøkkeninspirasjon? Besøk denne siden. Så mye fint!!! Og med det samme jeg er i gang. Tesilen jeg viste i forrige innlegg, er herfra. Fin ny uke til deg.

10 kommentarer:

  1. så vakre, vakre bilder, vennen!
    printet du ut fjær og fugler på folie, eller på vanlig papir? lekkert uansett!!

    elsker at dattera di har farger på seg som matcher bloggen din. *loveit!*

    håper det er greit at jeg nevnte deg som en av mine favorittblogger.
    her:

    http://www.kk.no/864208/slik-faar-du-en-retro-makeover

    for det er du!

    SvarSlett
  2. Ja, tiden går såå fort, plutselig er de små babyene våre blitt store. :)

    Ha ei fin ny uke!

    SvarSlett
  3. Så flotte bilder!! Jeg likte godt fastelavensriset ditt. Anderledes og dekorativt:-)

    Og en fin ny uke til deg:-)

    SvarSlett
  4. Så fine bilder. Herlig når de kan sitte og perle et helt brett. Så digget jeg tesilen din. Hehe den var rå!

    SvarSlett
  5. Flotte bilder igjen! Du skal vite at bildene- og stilen din gjør inntrykk. I går dekket jeg bord for 10 barske karer her hjemme og slo til med en sort duk med hvite prikker. Da tenkte jeg på bloggen din:) Masse herlig inspirasjon med andre ord!

    Gratulerer så mye med hus! Fin-fin utsikt dere har valgt:)

    SvarSlett
  6. Herlige bilder! De bollene så rett og slett innbydende ut :) Jeg kan tenke meg at det er rart med barna som vokser så fort opp, og jeg gleder meg til å oppleve det selv en dag.

    SvarSlett
  7. Så herleg! Likte så godt fuglane og fjøra dine! Så lurt å berre printe dei ut. Luringen:-)

    Klem

    SvarSlett
  8. Hei! Så utrolig fine bilder, som alltid :) Det fastelavensriset var jo bare helt herlig! Og takk for fine ord :) Klem

    SvarSlett
  9. Sååå herlege bilete! Likar koppane du har sett løkplanter i!

    God helg! :)

    SvarSlett