mandag 21. februar 2011

Streif av sol




Vi nyter sol i dag, herlig vintervær i Trondheim!

8 kommentarer:

  1. beautiful, rich colors in this set and the light is amazing. i especially love the second shot.

    SvarSlett
  2. Deilig med sol! Har vært så heldige å ha sol i flere dager nå-hjelper godt for både humør og sjel!*smil*

    Lekre bilder du har her!

    Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Så deilig! Merkar at det blir lysare for kvar dag no - det gir masse ny energi!! Hipp hurra for vår!! (sjølv om det ligg kvitt på bakken, og er opptil fleire blå grader i lufta..hm..)

    Klem på deg!

    SvarSlett
  4. Herlig med litt solskinn!
    (og så kan temperaturen følge etter slik at det går an å ferdes utendørs..)
    :)

    SvarSlett
  5. Sol liker vi! :) Hørtes ut som en deilig helg med å ta ting på sparket. vesla mi har forresten lik pysjamas som minsten din. Bare i gul. den er så skjønn ;)

    SvarSlett
  6. Åh! Dette var så vakkert at jeg kjenner varmen strømme helt fra Trondheim og hit.
    Slike små barnehender med smilehull på, det er det vakreste som finnes på jord.
    Jeg har en gutt med slike never her jeg også. Og jeg tar vare på hvert sekund med han. Det går så fort, snart er de smilehullhendene blitt størrebarnehender, og brått er de store.

    Takk for at du deler så vakre, vakre bilder, vennen!!

    Mandagsklem fra meg.

    SvarSlett
  7. Gaah, så många fina bilder! Alla!

    SvarSlett
  8. Nydelig bilde av "lillebull".

    Klem fra meg

    SvarSlett