fredag 18. februar 2011

RO


Helg igjen. Herlig. Jøye meg for en uke! Kommer mer tilbake til den siden. Men nå skal det bli godt med noen dager sammen, uten ting på programmet. Bli friske er det eneste. Viser bilder av det gamle melkespannet fra småbruket vårt, som endelig er kommet på plass ved godstolen. Synes den ble fin der, jeg. Strikkajakka fra Noa Noa og perlekjedet mitt får dere også se. Små detaljer.

Jeg ønsker meg ro i helgen min. Og så ønsker jeg at du måtte få den helgen du trenger akkurat nå. klem til deg.

16 kommentarer:

  1. Nydelige bilder
    Melkespannet var kjempestilig.

    Ha ei fin, og rolig helg, og god bedring til alle som er syke.

    Klemmer Silje

    SvarSlett
  2. Ja, endelig er helgen her :) Og ikke såå mye på tapetet denne helga, bare et liite turnarrangement på søndag...og bursdag hos familie...men alle sammen samlet, god mat, kos og kafèfrokost som vanlig på lørdager... Så spennende med helside i magasin - det må jeg jo lese.
    Ønsker deg en rolig start på ei deilig helg :)

    Marit

    SvarSlett
  3. aldeles skjønne bilder!
    ha en vakker og rolig helg..
    fredagsklem fra Tone

    SvarSlett
  4. N y d e l i g e bilder av fine sjarmerende ting.
    Jeg trenger rooo jeg også ;) Håper vi får til det da...

    SvarSlett
  5. Vakre venn. Herlige bilder igjen.
    Får RO i sjela av å se på dem.
    Ha en fin og rolig helg, du flotte kvinne.

    Mange, mange klemmer fra meg

    SvarSlett
  6. Heihopp!!

    vi har hatt sykdom her også, men det ser ut til å være over, og i tillegg har vi barnevakt for ungene lørdag til søndag.. dette MÅ bli bra..

    happy weekend,, og fiiiin finos reportasje av deg i Kamille..

    SvarSlett
  7. Heisan!
    Kjempetøft melkespann! Skjønner godt at det kommer inn i varmen.
    Ser vi har samme ønsker for helgen; ro og det å bli feberfrie!
    Håper husets beboere er blir superraske og spreke i løpet av helgen!
    klem fra Kaspara

    SvarSlett
  8. Endelig helg :-) Nydelige fotografier du tar, har du hatt noe fotokurs på bloggen din tro?

    SvarSlett
  9. Flotte bilder!*smil* som alltid!

    Får håpe formen kommer plutselig tilbake-ønsker dere god bedring og god helg!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  10. God helg til deg og dine:)
    Herlige bilder!:D

    Klem fra meg:)

    SvarSlett
  11. Nydelige bilder...god helg til deg og dine...og god bedring ;)

    SvarSlett
  12. vakre vakre bilder -
    de ga meg ro...
    ønsker deg den beste helgen
    & god bedring i huset!
    moaklem

    SvarSlett
  13. Tøft melkespann, alltid kjekt å bruke saker og ting som betyr noko i interiøret.

    Håpar du fekk ei koseleg helg!

    SvarSlett
  14. Måtte bare inn og titte på bildene dine igjen.
    LItt mer påfyll av RO.
    Takk, venn.

    SvarSlett