søndag 6. februar 2011

mix

Igjen kommer en helgemix fra meg. Dessverre liten tid for de store prosjektene akkurat nå og da må det rett og slett bli sånn. Tok turen innom Fretex i går og se hva jeg fant! En bok om plantelære fra 1923, en nydelig brodert duk(stor var den også, spørs om jeg orker å sette saksa i den) og en leselampe. Kjempefornøyd var jeg!

Disse er fortært! Mm...mint og sjokolade er godt. I nytt porselen til ungene fra IKEA. Fargene er skikkelige gladfarger. Skulle ønske det kom servise til voksne i disse fargene også. Ønske ønske....

Lilla og orange er fortsatt en favoritt her hos oss.


Vi har laget avtrykk av lillebror sin hånd og fot. Ikke enkelt med små føtter som liker aller best å krølle tærne i møte med et underlag. Til helgen blir det fest for lillebror, oi som han skal feires!

Ha en fin uke folkens!

21 kommentarer:

  1. *liker*
    ...Skjønne perlehjertet

    SvarSlett
  2. Jeg har sett noen krus på Living som minte meg om barneserviset til IKEA. Kanskje de har andre ting i samme serie også?

    SvarSlett
  3. Her var det masse koselige bilder =)

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder!! Og så mye fint du har funnet:))
    Likte godt den lampen!
    Klem på deg

    SvarSlett
  5. Nydelige bildene dine, herlige farger!

    SvarSlett
  6. Vakre, vakre farger og bilder.
    Det bildene med mintkulene var alldeles vidunderlige!!

    SvarSlett
  7. Herlige bilder. Fikk skikkelig lyst på mintsjokolade her nå! Hørtes ut som en herlig helg. Den leselampa var knallstilig. Lykke til med selskap for lillebror.

    SvarSlett
  8. Så fine ting du har funnet! Jeg har selv en sånn stor, håndbrodert duk liggende, et par år siden jeg fant den på loppemarked faktisk. Men har til nå ennå ikke klart å klippe i den!!!

    SvarSlett
  9. Som vanlig har du flotte bilder, med herlige farger! :)

    SvarSlett
  10. Å guriland for noen fine ting du fant da! Lampa og boka og alt var jo superfint. Ser det er flere som har satt fram tulipanene og kjenner på vårfølelsen :-) Ha en fin kveld!

    Hilsen fra Mollie

    SvarSlett
  11. Heisan!
    Vakre, vakre funn jeg sikkert og visst hadde hevet meg over jeg også.
    Men jeg er nådeløs med saksa jeg da!
    Lilla og oransje er nydelig og spennende sammen. Sydde noen grytekluter og noen nett i den kombinasjonen for et par år siden og det var som jeg da oppdaget hvor superfint det er sammen. Forbinder den kombinasjonen med deg ja.
    Ha en glad ny uke!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  12. Veldig imponert over tavla under her. Visste ikke de hadde slike paa Ikea engang jeg! Fine funn fra Fretex ogsaa. Og ikke minst flitte bilder!

    SvarSlett
  13. Nydelige bilder!:) Virkelig flotte og inspirerende!:) *smiler*

    Synes plantelære-boken, leselampen og duken fra fretex var supre! Skjønner godt du er fornøyd, for flotte alle tre!:)

    Ønsker deg en god start på den nye uken!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  14. Herlig innlegg med masse fine ting!
    Blir så GLAD av sånne innlegg...
    Flink du er :)
    God idè å lage det barneserviset i voksen størrelse! Du får sende de en mail og si at vi iallefall er 2 som vil kjøpe hi, hi.
    Fin uke til deg.
    Klem

    SvarSlett
  15. Det var jammen meg ein hærlig mix ja :o)
    Det e ein glede å gjørr sånne bruktfunn ;o)
    E så glad for å ha funne denna litle verdenen kor det e mange andre som syns det samme. Ikkje særlig utbredt i min omgangskrets ser du.

    Skikkelig kjekt å treffa Barbro ja! Snakk om solstråle! Du e heldig som har henna i livet ditt. Kan jo ikkje aent enn å bli glad barra av å sjå på na. Hu skrøyt masse av deg og forresten ;o)

    Ha ei strålande nye veka!

    SvarSlett
  16. Nydelege bilder!! Så fine skattar du har funne! Fretex er gøy - alltid noko fint å finne!

    Blir spennande med navnefest - lykke til med forberedelsar i veka som kjem. Det blir vel litt småtravelt då... Håpar alt virus og smårusk held seg på avstand!!

    Gult og lilla! Mmmm!

    God mandagsklem

    SvarSlett
  17. Vilka vårlika, härliga bilder! Nu får jag vårkänslor på riktigt! :)

    Ha en fin fest! :)

    SvarSlett
  18. Underbara bilder och en fin blogg! :)

    SvarSlett
  19. Koselige bilder :)
    Her blir også feiring i helgen! Så kos :)

    Ha en flott kveld!

    Klem
    Amalie

    SvarSlett