torsdag 24. februar 2011

Huslykke

Som flere av dere allerede har gjettet, vi er på flyttefot. Vi har nemlig kjøpt oss hus! Stas. Her hersker det ren og skjær huslykke for tiden, blandet med en liten dæsj iskald fornemmelse av alt arbeidet vi har foran oss. Men hey, det blir først og fremst en spennende prosess, vi digger jo å pusse opp ikke sant!? Dere skal selvfølgelig få bli med på det når den tid kommer. Dette bildet viser foresten utsikten sett fra kjøkken og spisestue. Vi trenger vel ikke si at vi gleder oss! Jeg har selvfølgelig begynt planleggingen...

31 kommentarer:

  1. Gratulerer med huskjøp!!

    Fetteren min kjøpte hus i Trondheim i sommer. De flyttet inn til jul. Pendlet fra Buvika til nye jobber og nye bhg hvor de bodde med to små i 6 mnd mens de pusset opp huset. Nå koooser de seg i eget hjem.

    Det blir en spennende tid for dere fremover. Gleder meg til å følge dere i prosessen :) Klæm

    SvarSlett
  2. og vi gleder oss sammen med deg,
    og venter på å se mer!

    SvarSlett
  3. Gratulerer med huskjøp!! Blir spennende å følge med på oppussing!! :)

    SvarSlett
  4. gratulerer, herlig med sånn utsikt!
    lykke til med alt :)

    SvarSlett
  5. GRATULERER!!
    Hus er stas (og litt mas..)
    ;)

    SvarSlett
  6. Åååå! Grattis!!!
    Stor stas! Gleder meg til å se videre :)

    Ha en flott kveld!

    Klem
    Amalie

    SvarSlett
  7. Tillykke med huset
    Sikken en udsigt!!

    Stine:)

    SvarSlett
  8. For en fin utsikt dere får! Gratulerer så mye med huskjøp. Det er så spennende, og gøy med noe nytt og anderledes enn det man har. Blir utrolig spennende å følge prosessen i det nye huset. Gleder meg!

    SvarSlett
  9. Så spennende! Gratulerer så mye!

    SvarSlett
  10. Gratulerer! Det så veldig idyllisk ut! Jeg har ikke lagt så mange spor igjen etter meg tidligere, men det skal blir veldig moro å følge med videre! Du har en flott blogg det er artig å titte innom!

    SvarSlett
  11. Gratulerer så mye!!!
    Det blir spennende å følge oppussingen, og det blir sikkert knallfint!

    Fikk endelig kjøpt Kamille mor og barn i dag og lest om deg :) Koselig!!!

    Klemmer fra Stine

    SvarSlett
  12. Det blir SÅ bra!! Jeg gleder meg masse til å se huset på orntli altså :)
    Med din touch blir det strålende :)
    Grattis igjen!
    Nattaklem fra meg

    SvarSlett
  13. GLEDER meg til å bli med dere på denne reisen!
    Gratulerer med hus!

    SvarSlett
  14. så spennende!
    gratulerer så masse!
    OG for en herlig utsikt :0)

    klem

    SvarSlett
  15. Gratulerer med hus!! Det blir gøy å få følge med på oppussing:-) Og for en deilig utsikt da!

    SvarSlett
  16. Gratulerer ! Ikke dårlig den utsikten der ;)

    SvarSlett
  17. Gratulerer så mye! :) Gleder meg til å se flere bilder!

    SvarSlett
  18. Grattis!! Ser fram emot att följa er i det nya huset!
    Vi flyttar in i vårt på tisdag :)

    SvarSlett
  19. GRATULERER!!! Og ja, det er nok best å hele tiden tenke positivt:) Vi er jo nettopp ferdige med å pusse opp 300 kvm.. og det ER mye jobb, så til tross for slitsomme dager og mange valg som må tas så er det utrolig morro!! Og så verdt det når en er ferdig, hihi Gleder meg masse til å følge med:) Er sikker på at det kommer til å bli veldig, veldig bra:)

    SvarSlett
  20. Gratulerer så masse med nytt hus! Nytt hus er utrolig stas, litt skummelt og spennende, mye jobb men utrolig masse glede. Kos deg med oppussingen!

    SvarSlett
  21. Så spennende! Gratulerer så masse:)

    SvarSlett
  22. Åååå gratulerer!
    Jeg gleder meg masse til spennende innlegg om oppussings fremgang...............

    Veronika

    SvarSlett
  23. Ååååh, grattis! Hvor er det da? Klarer ikke helt å plassere det! På Charlottenlund...?

    SvarSlett
  24. Gratulerer! Så utrolig spennende. Selv om jeg er veldig glad for at vi ikke skal flytte. med det første iallefall. Mye arbeid. men det er jo verdt det, blir så fint. Og sikkert deilig for dere å få mer tumleplass.
    spennende å følge med på ferden.

    Nå har jeg nettop brukt noen timer på å rydde bloggen. Takk for inspirasjon, bildene blir så mye finere når de er større. Morsomt å sitte og endre ALLE bildene på bloggen. Iallefall nesten alle... men det er greit å puske med mens mannen er ute på rall.

    Fin helg til dere, nå må jeg vel f meg litt søvn.

    SvarSlett
  25. Oj, vad spännande! Är det ett renoveringsobjekt?? ser fram emot att få se bilder längre fram. Utsikten är makalöst vacker!

    SvarSlett
  26. Gratulerer så mye med hus! For en fin blogg du har! Legger meg til som følger og gleder meg til å følge oppussingsprosessen! :) Marit

    SvarSlett
  27. Så gøy med nytt hus! Gratulerer å mye :-) Da tipper jeg vi får se endel "før og etter" bilder fremover!

    SvarSlett
  28. OI! Gratulerer med nytt hus! Ja, då forstår eg at du har det travelt for tida! Flytting kan jo vere...ja, mykje arbeid! Me har vore på husjakt ei stund, og eg gruegler meg til me finn noko. For me har aaaaaltfor mykje å flytta på... Nydeleg fin utsikt frå det nye redet. Gler meg til å sjå meir etterkvart som de "landar"..hehe.

    Klem

    SvarSlett
  29. gratulerer med nytt hus
    så spennende
    den utsikten der kommer dere nok til å nyte! :)

    beste hilsner fra
    Åpent hus

    SvarSlett
  30. Til lykke med nytt hus !
    *Cecilie

    SvarSlett