torsdag 17. februar 2011

Feber i heimen


Feber kan man få av så mangt. Lillebror fikk det antageligvis fra greie storesøsken. Mamsen fikk nok feber av å se seg selv blåst opp på en helside i den siste utgaven av Kamille Mor&Barn. Jaggu godt jeg rakk å løpe gjennom dusjen den dagen. Det er noen måneder (og kilo!) siden den hyggelige fotografen knipset bildene sine. Mer skal jeg ikke si om den saken. Kjempegøy at de ville ha med hjemmet vårt i bladet da, det skal sies.

Jeg er plutselig litt mettet på farger nå jeg. What? Litt for høy feber kanskje!? Får håpe det går over snart. Fin og sykdomsfri ettermiddag til deg!

12 kommentarer:

  1. Farger og feber- det kommer og går. Har selv vært i en sorthvit periode, gikk lei av farger i høst. Nå har jeg akkurat bedrevet fargeterapi, og det var deilig. Fint lys i dag, og de siste dagene hjemme er endelig noe bedre. Klar for jobb til uka faktisk. God bedring til lillemann.

    SvarSlett
  2. så gøy å bli med i Kamille da!
    men er nok litt rart å se seg selv;-)
    ha ha - skal si det går opp og ned med hva man liker av farger ja.
    noen ganger misunner jeg de som bare har en stil, en farge, ferdig med det. De kan investere i designmøbler. Det kan ikke jeg. Neste uke vet man ikke hvem vei vinden blåser. Jeg som trodde jeg var ferdig med hvitt for minst et par år siden, men etter å ha malt i både sort og militærgrønn - kunne jeg tenke meg hvitt igjen. puh, mulig jeg har litt feber jeg og'
    klem fra Tone

    SvarSlett
  3. Huffda - feber altså? Godt dokke var friske i festhelga iallefall:-) Gooood bedring! Og du - det er lov å skifte litt mellom kva ein likar! At ein kan bli metta av fargesprut av og til er slett ikkje rart.
    Men så artig å vere på glansa papir! Der gjorde du deg nok godt, tenker eg:-)

    God kveld til deg!
    Klem

    SvarSlett
  4. feber kan få den mest sindige til å ta merkelige avgjørelser og tenke de rareste tankene. her sitter jeg med feber og lungebetennelse. så jeg vet litt om hva feber kan gjøre med hodet, hehe.

    iallefall. kamille mor og barn skal kjøpes.
    og du, du er bare herlig!
    så vet du det!
    god bedring til deg og dine, venn.
    klem

    SvarSlett
  5. Grattis!! Veldig stas å komme på trykk :D

    Masse god bedring til dere alle! Nå er vi lei av syke og kulde, alle sammen... La det bli varme!

    Ha en fin kveld :)

    Klem
    Amalie

    SvarSlett
  6. Stas å være med i kamille da! Gratulerer med det!*smil*

    Hvitt ja..jeg forandrer hvilke farger jeg vil ha rundt meg stadig vekk jeg gitt...men hvitt er alltid i basisen, hvitt er alltid i hjertet...MEN;Kjøper jeg en flott bukett-ja, da vil jeg plutselig lage en pute som matcher den...sånn er det her i heimen, det forandrer seg stadig.."colorwise" ihvertfall..*smil*

    Ønsker deg og dine god bedring, og at dere skal bli rask feberfrie!

    Klem fra meg

    SvarSlett
  7. God bedring til dere !!
    Alltid en fryd å titte innom her :)
    *Cecilie

    SvarSlett
  8. Så gøy!! At du er i Kamille alstå, ikke at det er feber i heimen. Jeg har forsatt ikke fått tak i Kamille ennå, jeg leter og leter, men i morgen må jeg se på Narvesen. Bladet er jo proppfullt av bloggere, så det blir spennende!!!

    God bedring til Lillebror!

    Klemmer fra Stine

    SvarSlett
  9. Uff, ikke noe greit med feber, Jeg ble også mettet av farger oppe i stua, men ellers i huset er det helt greit synes jeg! ;)
    God bedring til deg og dine!

    SvarSlett
  10. Digger "Ren og pen" dymolappen! :)

    Goood helg, og god bedring!

    SvarSlett
  11. Oi, må ta ein titt på Kamille!

    God betring og god helg! :)

    SvarSlett
  12. Jeg kjøpte Kamille idag! Kjempefine bilder, både av deg, tassen og hjemmet deres! :) Morsomt å se medbloggere på trykk!

    SvarSlett