søndag 23. januar 2011

Stille før stormen

Litt søndagskos på formiddagen her. Det er vått og sørpete ute, så litt innesulling må være lov i dag. Bildene ble tatt ca 1 time før den grusomme magesyken inntok heimen. Vesla er angrepet, men sover nå trygt i sengen sin etter en heller slitsom ettermiddag og kveld, stakkars liten.

Deilig sjokolade fra Equador ga en extra smaksopplevelse til kaffen. Innkjøpt på denne perlen av en butikk. Designet på pakningen er nydelig og jeg ble helt blendet i butikken. Herlig at ikke all sjokoladeinnpakning er lik. Denne talte til meg.

Innenfor. Utenfor.


Shinedesign har vært på trykk. Denne gang i Frelsesarmeen sitt månedsmagasin, Krigsropet. Jeg viser frem et bruktfunn fra Fretex og redesign av meg selv. Mitt eget innlegg på det, kan du lese HER. Veldig artig å delta og en ære å bli spurt.

Satser på en frisk og fin ny uke i morgen. Håper det samme for deg som titter innom!

9 kommentarer:

  1. usj da!
    håper det forsvinner ut av huset fortere enn fortest..!
    gratulerer med artikkelen, så gøy!
    ..og de finefine bildene dine, som jeg bare liker så godt..
    god ny uke! klem

    SvarSlett
  2. enig! FOR et skjokoladepapir.Innrammingsverdig! Og huff og gru og huttetu..magesyke er den verste. ugg. måtte den vike unna vårt hus. Håper dere er på bedringensvei!!

    Nå skal jeg lese artikkelen om deg. Grattis til deg du flinke dame!

    SvarSlett
  3. Du tar så fina bilder - hoppas du håller dig frisk! :-)

    SvarSlett
  4. Så tøff innpakning på sjokoladen! Og fargane i desse bileta er aldeles saftige! Det gjer godt med litt farge ein grå vintermorgon...

    Ha ei fin veke! :)

    SvarSlett
  5. Å nei, så kjedelig å bli syk da, håper formen er litt bedre nå.
    Herlig sjokoladeinnpakning, forstår godt at den fristet.

    Ha en fin og forhåpentligvis frisk dag.

    Klem

    SvarSlett
  6. Uff da! Håper formen er oppadstigende, men dere får nyte innelivet mens det plasker ned ute!
    Sjokoladen ser helt KNALL ut! Må huske å ta turen innom der i løpet av uken.

    Håper dere får en strålende ny uke!

    SvarSlett
  7. Gratulerer med på-trykket! :D Ikke gratulerer med magesjau... :-O

    SvarSlett
  8. Gratulerer så masse med lampe på trykk! Det fortjener du. Magesyke er ikkeno kjekt! Håper Vesla er på bedringens veg.

    SvarSlett
  9. Nei, det e visst i Sverige og Danmark de flotteste stoffskattene er :o)

    Du e vel ikkje så langt fra Sverige da?
    E det ikkje du som e venninna te Barbro?
    Eg var jo så heldig å treffa henna då eg var i Trondheim for ei tid tebake :o)

    Ha ei kreativ og flott helg, med eller uten flotte stoffer ;o)

    SvarSlett