lørdag 22. januar 2011

Sorte detaljer

Denne uken har gått rasende fort. Jeg har vært på farten hver dag. Og med en mann på konferanse i utlandet, er det mye å ta tak i. Heldigvis for Mimmi som kom og ga oss en hjelpende hånd. Bildet over er et trykk laget av undertegnede med enkle grafiske trykkemetoder. Jeg liker godt den rufsete og rå teksturen. Men det kan vel neppe karakteriseres for å være et perfekt trykk. Liker det derfor!

Favorittkoppen for øyeblikket. I porselen med silikonlokk (fra LagerHaus). Barnevennlig for oss som sitter med minst ett barn i fanget til enhver tid. Detalj fra hylla på stua med enda en av mine favoritter, nemlig Franz Kline.

Litt godstemning fra badet i første etasje. Og en liten samling av de mange steinene som finnes i dette huset. Samlet på reiser i inn-og utland. Og puttet i norgesglass rundt omkring. Å være steingal, går nemlig i arv i denne familien! Blir morgendagen som planlagt, kommer det et innlegg til i morgen. Så stay tuned!

8 kommentarer:

  1. Flott trykk og flotte bilder. Gratulerer med finaleplass hos NIB. Synd du ikke var en av topp tre. Jeg stemte på deg!

    SvarSlett
  2. Herlige bilder, elsker den koppen! Likte ordentlig godt det trykket også:)

    FIN lørdag til deg!

    Ann Helen

    SvarSlett
  3. Åh, deilig innlegg. Bildene, teksten, alt!
    God å lese og se.

    Takk!

    SvarSlett
  4. Nå har jeg kost meg på bloggen din: ) Her var det mye fint. Flotte bilder og mye inspirasjon.

    SvarSlett
  5. Herlig, nydelig og rufsete det trykket! :)

    SvarSlett
  6. Å, så fint innlegg!
    Mange fine detaljer og de koppene er så kule *ønsker meg*

    Ha en superfin kveld!
    Gleder meg til nytt innlegg allerede :)

    Klem!
    Amalie

    SvarSlett