onsdag 26. januar 2011

Rå enkelhet






Flott leilighet i Hellerup, nord for København. Svalt, rått og naturlig. Eieren selv kaller uttrykket for skrape-sammen-stil. Fin mix og kontrast mellom klassisk design og loppefunn. Gjennomført, enkelt og greit! Lampene i taket over kjøkkenbenken falt jeg pladask for. Jeg er på leten etter ny inspirasjon om dagen, i endringsmodus kanskje!?
BILDENE HAR JEG HENTET FRA FEMINA.DK. STYLING: HEYHOME.DK/ LOUISE KAMMAN RIISING. FOTO: HEYHOME.DK/ PERNILLE KAALUND.

20 kommentarer:

  1. Nydelig mix! Håper dere har blitt friske ! Vi har samme sjau her hjemme. Ugh!

    SvarSlett
  2. Veldig fin mix og det øverste bildet var virkelig flott.....gulvet, treverket:))

    SvarSlett
  3. Kjempefint!
    Dette hjemmet var i et av interiørbladene jeg kjøpte nå sist, og både jeg og mannen (!) ble enige om at sånn kunne vi gjerne hatt det.

    Ha en fin dag!

    Klem silje

    SvarSlett
  4. Lekkert. Tredje bilde hadde et utrolig fint fargespill:)

    SvarSlett
  5. urhärliga bilder! (som vanligt här inne :)

    SvarSlett
  6. Jeg er vild med det malede trægulv!
    Bor selv i et gammelt hus, der med tiden skal gennemgå endnu en ombygning/restaurering... 1. salen er klaret...
    Penge/tid/overskud er vist det vi mangler.

    SvarSlett
  7. Heisan!
    Dette liker jeg supergodt! Selv om jeg er glad i farger kan jeg også like miljøer som dette.
    Jeg elsker disse Eames-stolene på kjøkkenet og de tøffe sorte lampene som er montert høyt oppe på veggen,den herlige benken som brukes som bord, de lyse gulvene, Arne Jacobsen-stolen, det store hornet og alt som går så deilig ton i ton i hverandre. Nydelig lys i bildene.
    Takk for titten!
    Ha en fin kveld!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  8. Nydelege bilder! Håpar dokke er i bedre form, ikkje kjekt med denslags gjester..!

    God klem

    SvarSlett
  9. VELDIG likbart! :) Elsker jielde-lampene i taket. rett og slett RÅTT ja :)

    Klem Lise

    SvarSlett
  10. LOVE it! Elsker Jielde-lampene i taket :) rett og slett rått, ja...

    Klem Lise

    SvarSlett
  11. Ah, rå enkelhet, men IKKE råenkelt å få til vil jeg tro!! :P

    SvarSlett
  12. Hei Shine ;)

    Vi digger blogger din - og følger mye med, både store og små. Vår lille familie har startet en Auksjon på FB-siden til butikken vår der alle inntekter går uavkortet til Stine Sofies Stiftelse. Vi har fått masse god hjelp fra mange Epla kolleger og vil nå henvende oss til våre NIB kolleger på lik linje. Vi har fått laget en sidebar knapp (som er utrolig kul) som vi håper du vil benytte deg av for å bidra til mer omtale av auksjonen. En knapp og du har allerede reddet minst en barndom, les mer her: http://lille-design.blogspot.com/2011/01/en-knapp-sa-er-det-gjort.html

    Klem fra Familien S <3

    SvarSlett
  13. For et vakkert hjem med nydelige detaljer! Kunne flyttet rett inn jeg :)

    SvarSlett
  14. Fantastiske bilder. Digger også Jielde-lampene.
    Kunne godt hatt mesteparten på bildene her i mitt hjem. Herlig inspirasjon!

    SvarSlett
  15. Ja, dritfint!
    Sjøl om eg e veldig glad i farger, så like eg sånn som detta og :o)

    Masse flotte innlegg si sist eg fekk kikka innom deg jammen. Du e rett og slett flink!

    SvarSlett
  16. Vanvittig stas at du ville være med på give away'n min..
    Masse lykke til :)

    ..Lekker inspirasjon i bildene ovenfor her
    ME LIKE..

    Bilde nr 2 er fantastisk :)

    GOD helg til deg vennen

    Klem Ida Susanne

    SvarSlett
  17. Du har så fin blogg, så nå er jeg FØLGER :-)

    SvarSlett
  18. Bare en ting å si....LEKKERT!!!:D

    SvarSlett